کناره‌گیری قالیباف اقدامی ارزشمند در تقویت جریان انقلابی است/ تقویت هرچه بیشتر وحدت در جبهه انقلاب

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی:
کناره‌گیری قالیباف اقدامی ارزشمند در تقویت جریان انقلابی است/ تقویت هرچه بیشتر وحدت در جبهه انقلاب
رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: قالیباف با کناره‌گیری از انتخابات ایثارگری کرد و به تقویت جریان انقلاب پرداخت و توانست جریان انقلاب را تقویت کند که پیروزی بزرگی برای جریان انقلابی است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از  فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تقدیر و تشکر از قالیباف به دلیل اقدام مناسب اظهار کرد: قالیباف ایثارگری کرد و عقلانیت به خرج داد و توانست جریان انقلاب را با این انصراف تقویت کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ قالیباف به دلیل حضور چشمگیری که در مناظره داشت توانست نظر بخشی از جامعه را به خود جلب کند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه رویارویی قالیباف با جریان دولت سبب شد آرای زیادی کسب کند گفت: تقابل وی با روحانی و جهانگیری طوری آنها را رو در روی کامل قرار داد که انصراف قالیباف سبب می‌شود تقریبا تمام آرای قالیباف به سمت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی سوق داده شود.

وی ادامه داد: این آرا به طرف روحانی نمی‌رود زیرا تقابل به اندازه‌ای شدید بود که به تضاد تبدیل شده بود بنابراین دیگر این طور نیست که کسی بگوید قالیباف رفت برخی از رأی‌ها به سمت روحانی می‌رود.

جلالی خاطرنشان کرد: طبیعی است آرای قالیباف به میزان درصد آرای حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی افزوده شد و از این به بعد می‌توان بیان کرد به طور احتمالی انتخابات از فاز دو مرحله‌ای بودن گذشت، تاکنون با وجود قالیباف انتخابات به طور کامل دو مرحله‌ای بود ولی اکنون شرایط متفاوت شده و کفه ترازو دیگر به صورت کامل به سمت حجت الاسلام رئیسی سنگینی می کند.

وی با بیان اینکه این پیروزی بزرگی برای جریان انقلابی و حزب اللهی است گفت: این بار وحدت همه جانبه‌ای در جریان انقلابی و حزب اللهی مشاهده می‌کنیم و این امر را به همه تبریک می‌گوییم، امیدواریم این روند در انتخابات بعد و تصمیم‌گیری آینده تأثیرگذار باشد.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی عنوان کرد:‌ ان شاءالله از ظرفیت‌های قالیباف در آینده به طور مطلوب استفاده شده و وعده‌های قالیباف در مناظره‌ها می‌تواند در دولت رئیسی عملی شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت انقلابی و حزب‌اللهی همه جانبه پس از انتخابات با ریاست جمهوری حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی داریم این اقدام قالیباف در تقویت جبهه انقلاب مؤثر بوده است اکنون یکی شدن سبب قدرت نیروهای انقلاب شد و تردید از دل افراد کنار رفت.