مجموعه «جان ایران سلام آقا جان!» در هفته بسیج منتشر می‌شود

مجموعه «جان ایران سلام آقا جان!» در هفته بسیج منتشر می‌شود
پس ازاعلام فراخوان ادبی همگامی‌های مخلصانه با «آقا» از سوی تعدادی از عاشقان و ارادتمندان رهبر معظم انقلاب اسلامی به این فراخوان لبیک گفته شد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سیاوش امیری شاعر و پژوهشگر دفاع مقدس گفت: پس از اعلام فراخوان ادبی همگامی‌های مخلصانه با «آقا» در خبرگزاری فارس، طی بیست روز گذشته از سوی تعدادی از عاشقان و ارادتمندان رهبر معظم انقلاب اسلامی به این فراخوان لبیک گفته و آثاری قابل توجه و در خور شأن حضرتش، برای مجموعه «جان ایران سلام آقا جان!» فرستاده‌اند که بابت آن از تمامی صاحبان آثار بسیار ممنون و سپاسگزارم.

وی ادامه داد: نظر به این‌که سوای فراخوان (و در واقع پیش از آن نیز) عزیزان دلسوخته‌ای دست به قلم برده و دل‌سروده‌هایی در این خصوص تحریر کرده بودند که در فضای مجازی انتشار یافته بود و قصد و نیت؛ گردآوری، تدوین و نشر این آثار در مجموعه‌ای بی‌بدیل بوده و هست، معتقدم انتشار این مجموعه به لطف خدا یک «میراث فرهنگی» گرانقدر متعلق به همه مردم و حق ملت بزرگ ایران است که امیدوارم به خوبی ادا شود.

امیری خاطرنشان کرد: بنابراین با احتساب آثار پیش از اعلام فراخوان که جمع‌آوری گردیده، بر این باورم دفتر عشق و ارادت مخلصانه و البته ادیبانه به نایب امام زمان(عج) و کشتیبان باصلابت انقلاب اسلامی که به میمنت سلامتی و طول عمر با عزت ایشان گشوده شده، ان‌شاءالله بسته نخواهد ماند و استمرار خواهد یافت.

وی همچنین گفت: شعرایی چون میلاد عرفان‌پور نیز - به رغم گرفتاری و مشغله زیاد - وعده ارسال اثر خود و دوستان دیگر همچون محمدمهدی سیار را به اینجانب داده‌اند که امیدوارم هر چه زودتر به وعده وفا کنند و بر غنای معنوی این مجموعه بیفزایند.

سیاوش امیری اضافه کرد: با توجه به این‌که منتظر دریافت آثار شاعران صاحب نام و ارادتمندان حضرت آقا که از گوشه و کنار کشور اعلام همگامی مخلصانه نموده‌اند هستم، تمدید زمان فراخوان تا پایان مهر ادامه یافته و آن دسته از دوستداران آقا که با گفتگوی اخیر در جریان قرار می‌گیرند، لطفآ آثار خود (دلسروده‌ها و قطعات ادبی مخلصانه) را به نشانی رایانامه [s.amiri.web@gmail.com] ارسال نمایند.

وی در پایان گفت: به یاری پروردگار، انتشار مجموعه آثار در آذرماه و هفته پر برکت بسیج فرجام یابد و تدوین این مجموعه، نوید بخش حرکتی اصیل و مردمی باشد که با مصوبه شورای محترم فرهنگ عمومی، تاریخ بستری و مرخص شدن معطم له به عنوان «هفته نیایش و شکرگزاری» و بازگشت آرامش به امّت، در تقویم رسمی کشور ثبت و ضبط گردد.

 

 

 

منبع : حیات