شیمیایی شدن مادر شهید خرازی از شستن پوتین های پسرش

دیدار جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با خانواده شهید حاج حسین خرازی
شیمیایی شدن مادر شهید خرازی از شستن پوتین های پسرش

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت شامل سردار صادقی، سردار کریم پور، برادران  امیر آبادی، پور عطار، جان نثاری و حرثی با خانواده شهید حاج حسین خرازی دیدار داشتند، که خلاصه ای از آن به این شرح است:

مادر شهید حاج حسین خرازی ضمن عرض خوش آمد گفت: شما با خواست حاج حسین دعوت شده اید،  اگر شهید  نمی خواست شما  نمی توانستید پای در خانه حاج حسین بگذارید.

مادر شهید حاج حسین خرازی خاطره جالبی از دوران قبل از تولد حاج حسین بیان داشت:  در دوارن قبل از تولد شهید حاج حسین رفتم نجف آباد و در باغ ها، گیلاس و میوه های مختلف خوردم، فردای آن روز دچار دل درد شدید شدم و تمام چیزهایی که خورده بودم پس دادم. یک روزی شیر گاو خوردم و دچار دل درد شدم ، یک روز دیگر انار خریدم و  دانه دانه کردم دادم بچه ها خوردن، خودم هم چند تا دانه انار خوردم بعد از آن دل درد شدیدی گرفتم و این موارد در دوران بارداری پسرم حاج حسین خیلی تکرار شد، بعد از شهادت حاج حسین، روحانی پیش ما آمد و من داستان را تعریف کردم به من گفت علفی که آن گاو خورده بوده مکروه بود به خاطر همین آن شیر گاو باعث دل درد شما شده بود ، اناری که خوردید یکی از آن انارها برای باغ دیگری بود که با انار ها مخلوط شده بود و گیلاس و میوه ها تا زمانی که در باغ بودید مشکلی نداشته ولی چون خارج از باغ خوردید اشکال داشته است.

مادر حسین خرازی مدتی دچار خارش شدید پوست شده بود که پس از مراجعه به دکتر فهمید که به علت شستن لباسها و پوتین ها ی پسرش حاج حسین شیمیایی شده است.

مادر شهید حاج حسین خرازی اوضاع فرهنگی دانشگاه ها را نامناسب دانست و اظهار داشت: من را برای مراسم گرامیداشت پسرم به دانشگاه دعوت کردند، من تمایلی به حضور نداشتم و با اصرار زیاد نهایتا ما رفتیم.  دخترهایی با حجاب های نامناسب و آرایش های رنگارنگ در دانشگاه ها زیاد بودند و مسئولین دانشگاه ها فکر نمی کنند این پسر ها و دخترهای مجرد را در کنار هم قرار می دهند چه خطرات و گناهانی انجام می شود.

 من در این مراسم وقتی دیدم عکس فرزند شهیدم در چنین محیطی زده شده حالم بد شد و گفتم حیف عکس فرزند من که در این محیط ها نصب می شود.

مادر شهید حضور  شهید خرازی را بسیار زیاد دانست و گفت: خانه ما را دزد زده بود مدت زمانی گذشت،  شب خواب حسین را دیدم با همان اورکوت و دستش که بریده بود، داخل خانه و بیرون کوچه دنبال یک چیزی می گشت و چند روز بعد به ما اطلاع دادند که دزدهای خانه شما پیدا شده است.

 

 

 

 

تهیه و تنظیم : امین حرثی