وظیفه سنگین پیشکسوتان در مبارزه با جریان نفاق / چه اتفاقی افتاد که امام خمینی(ره) جام زهر را نوشید؟

سردار سعید قاسمی:
وظیفه سنگین پیشکسوتان در مبارزه با جریان نفاق / چه اتفاقی افتاد که امام خمینی(ره) جام زهر را نوشید؟
سردار سعید قاسمی: مبارزه با جریان نفاق بسیار پیچیده شده است زیرا جریان نفاق و انحرافی مخلوطی از بازرگان، مسعود رجوی، بنی صدر و ... شده که پیشکسوتان در مقابله با این قضیه وظیفه سنگینی به عهده دارند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  جلسه شورای هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و  شهادت با حضور سردار سعید قاسمی برگزار شد.

سردار پیشکسوت سعید قاسمی با ابراز خوشحالی از حضور در این جلسه اظهار داشت: وقتی از سپاه بازنشسته می شویم معمولا کسی سراغ بازنشستگان را نمی گیرد، ولی پاسدار واقعی دنبال این است انقلاب کجا نیاز به کمک دارد و کار روی زمین مانده است، زیرا انقلاب را از خودمان می دانیم.

وی فتنه های براندازی که در سالهای اخیر اتفاق افتاده را بسیار خطرناک دانست و اظهار داشت: بعید است کسی باشد که ادعا کند در این چند فتنه اخیر تمام خانواده نزدیک و دورش به سلامت کامل و بدون هیچ گونه خساراتی از این فتنه ها عبور کرده باشد، تردید و شبهه ای ندارند؟ من بعید می دانم.

قاسمی لزوم روشنگری در مسائل مهم را ضروری دانست و درباره قطعنامه 598 گفت: چه اتفاقی افتاد که امام خمینی(ره) جام زهر را نوشید؟ آیا امکان دارد در حال حاضر اتفاقاتی در کف جامعه بیفتد و به سمت برجام های بعدی برویم؟  این ها امکان دارد اگر تبیین و روشنگری را تعطیل کنیم.

وی افزود: مبارزه با جریان نفاق بسیار پیچیده شده است زیرا جریان نفاق و انحرافی مخلوطی از بازرگان، مسعود رجوی، بنی صدر و ... شده  که پیشکسوتان در این قضیه وظیفه سنگینی به عهده دارند.