اگر ولايت فقيه نبود، فتنه 88 جز با هزاران كشته و شكاف عميق بين ملت ختم نمي شد

اگر ولايت فقيه نبود، فتنه 88 جز با هزاران كشته و شكاف عميق بين ملت ختم نمي شد
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: متاسفانه بعضي سران فتنه هنوز هم از اين وقايع درس نگرفته اند و فكر مي كنند برخورد با گذشت و سعه صدر از ناتواني است فلذا به حرف ها و اقدامات مزدورانه خودشان ادامه مي دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در اختتاميه مجمع عالي پيشكسوتان جهاد و شهادت گفت: بيداري ملت، قيام شكوهمند مردمي 9 دي و آرامش و عظمت امروز ايران اسلامي را بيش از هر چيز مديون مديريت الهي ولايت فقيه هستيم.

سردار نقدي به نقش رهبري در مقابله با فتنه اشاره كرده و اظهار داشت: اگر صبر و سعه صدر ولي فقيه نبود، اگر علم و حكمت آميخته با اخلاق ولايت فقيه نبود، اگر اطمينان و احترام توأم با عشق و محبت مردم به اين جايگاه الهي نبود؛ فتنه پيچيده اي كه دشمن با بيست سال كار فشرده تدارك ديده بود جز با هزاران كشته جمع نمي شد.

ايشان با بيان اينكه فتنه طوري طراحي شده بود كه حداقل نتيجه اش شكاف عميق بين مردم ايران باشد تصريح كرد: اينكه توانستيم بدون كوچكترين شكاف با حفظ وحدت ملي و حضور مردم به عنوان پشتوانه انقلاب از اين فتنه عبور كنيم، نشانه اي از اعجاز مديريت ولايت فقيه است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: هركسي قدرت و نفوذ كلام ولي فقيه در ميان مردم را داشت نمي توانست اينگونه در آن ايام حساس خويشتنداري كند و در استفاده از اين قدرت در ايام اوج آشوب ها درنگ نمي كرد.

وي صبر و سعه صدر ولي فقيه را حكيمانه و منحصر بفرد دانسته و خاطرنشان كرد: اين صبر و سعه صدر فرصتي را ايجاد كرد كه همه ي سختي ها، پيچيدگي ها و فشارها را تحمل كنيم و تا جايي كه ممكن است، افراد بيشتري از راه گم كردگان هدايت شوند و راه را بازيابند.

ايشان جذب و هدايت حداكثري را يادآور شده و اظهار داشت: اين اوج دلسوزي و مهرورزي ولايت به مردم و ويژگي مختص رهبران الهي است كه همه ي خطرات و شماتت ها و سختي ها را به جان مي خرند تا مبادا امكان هدايت يك نفر وجود داشته باشد و آن يك نفر از دست برود.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج ضمن اشاره به سركشي فتنه گران تصريح كرد: بعضي ها به جاي اينكه از اين همه گذشت درس بگيرند و دست از فتنه گري بردارند جري تر مي شوند و تصور مي كنند اين صبر و گذشت ها از روي ضعف است كه جسارت به ساحت مقدس عاشورا محصول چنين تصور غلطي بود.

ايشان با بيان اينكه ملت در 9 دي نشان داد تحمل ها از ناتواني نيست و اگر اراده بشود در يك چشم بهم زدن طومار هر فتنه گري را در هم خواهد پيچيد گفت: متاسفانه بعضي سران فتنه هنوز هم از اين وقايع درس نگرفته اند و فكر مي كنند برخورد با گذشت و سعه صدر از ناتواني است فلذا به حرف ها و اقدامات مزدورانه خودشان ادامه مي دهند.

سردار نقدي در پايان خاطرنشان كرد: اميدواريم كه از 9 دي درس بگيرند و نگذارند مردم در 9 دي ديگري اين درس را به آنها بفهمانند چون براي آنها خيلي سنگين و غير قابل جبران خواهد بود.

انتهاي پيام/

بسیج پیشکسوتان