ملت نشان داد خسته نیست و اجازه نخواهد داد سازشکاران سرنوشت او را تعیین کنند

تجلیل بسیج مستضعفین از جوشش عظیم مردمی در تشییع پیکرهای شهیدان:
ملت ثابت کردند پیام شهیدان را بخوبی دریافته اند، آنها که با دستان بسته مقابل آمریکا ایستادند، حسرت یک لبخند را بردل دشمن گذاشتند وزنده به گور شدن را بر تسلیم و خضوع ترجیح دادند وامروز آمده اند تا ببینند ما با دستان باز و انبوه امکاناتی که در پرتو جانفشانی شهدا نصیبمان شده است چه خواهیم کرد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، در پی حضور پرشور مردم تهران در تشییع پیکر 270 شهید دفاع مقدس، بسیج مستضعفین در بیانیه ای از حضور و بصیرت مردم تهران تجلیل نمود. در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ


سلام خدا بر شهیدان، سلام او بر غواصان دریا دل بسیجی وبسیجیان خط شکن شهید؛ آنها که با عشق و دلداگی به حقیقت و با اراده های مصمم برای فداکاری در راه عدالت همه وجود خود را وقف تحقق فرمان ولایت، پرچمدار این مسیر نورانی کردند؛ غیور مردان و شیرزنانی که گویا اراده کرده اند تمامی بار انقلاب اسلامی و تحول عظیم جهانی را یکباره بردوش کشند.


در روزهای دورتر با نثار جانشان در صف اول جهاد، دشمنان را درهم شکستند. وقتی آهنگ رفتن کردند با پرکشیدن مظلومانه و وصیت های نابشان جامعه را بیدارتر و قیام به حق را رونق بخشیدند و امروز با بازگشت پیکرشان خون تازه را در رگ های جامعه دوانده  و جهاد عزتمند ملتمان را حیاتی دوباره بخشیده اند؛ گویی همان فرشتگانی هستند که خدای متعال وعده داده است برای بشارت پیروزی و نیکبختی  استقامت کنندگان راه حق بفرستد.


وملت بزرگ، ولایتمدار و عزیزمان دیروز با احساس مسئولیت، غیرتمندانه در درخششی ماندگار و بیاد ماندنی چه زیبا نشان دادند که پیام این فرشتگان خونین بال را به نیکویی گرفته اند و چه با عظمت به دنیا نمایاندند که اراده کرده اند راه الهی شهیدان را تا فتح نهایی ادامه دهند.


تهران، ام القرای جهان اسلام، باز هم شگفتی ساز شد و مردم بار دیگر با حضور میلیونی حماسه آفریدند. حضوری که تداعی گر 22 بهمن ها و تکرار قیام مردمی 9 دی بود. جمعیت متراکم از زن مرد وبزر گ و کوچک، بویژه حضور پر معنای جوانان، از خیابان پیروزی تا میدان امام خمینی (رحمت الله علیه) و از میدان امام حسین(علیه السلام) تا خیابان ری، بزرگترین تشییع تاریخ تهران پس از تشییع باشکوه امام راحل را رقم زد و نشان داد برغم تبلیغات دشمنان، ملت ایران از ایستادن مقابل زورگویان و فریاد بیداری علیه آمریکا و صهیونیسم خسته نشده است و اجازه نخواهد داد سازشکاران سرنوشت او را تعیین کنند؛ پنج شش ساعت حضور زیر آفتاب داغ، با ابراز احساسات شور انگیز ومضامین مبارزه جویانه پرچم ها و پلاکاردهایی که اکثراً خودجوش و با ابتکارات مردمی تهیه شده بود و مردمی که بارها با شعارهای کوبنده علیه استکبار سخنان سخنران و مجریان را قطع می کردند تا حرف دلشان را بگوش جهان برسانند، حجت را بر همه تمام کرد و بخوبی نشان داد که برخلاف تصویر افسرده ای که کج اندیشان می کوشند از مردم ایران ترسیم کنند، ملت خستگی ناپذیر ایران با آگاهی، نشاط وسربلند در صحنه است، به عهدی که با امام و شهیدان بسته است وفادار است و این ملت حق طلب اراده کرده است در مسیر عزت و پیشرفت ایران اسلامی راه شهیدان را با تداوم استقامت و جهاد حق طلبانه خود علیه ستمگران تا محو کامل ظلم از جهان و حاکمیت قسط و عدل ادامه دهد.


ملت ثابت کردند پیام شهیدان را بخوبی دریافته اند، آنها که با دستان بسته مقابل آمریکا ایستادند، حسرت یک لبخند را بردل دشمن گذاشتند وزنده به گور شدن را بر تسلیم و خضوع ترجیح دادند وامروز آمده اند تا ببینند ما با دستان باز و انبوه امکاناتی که در پرتو جانفشانی شهدا نصیبمان شده است چه خواهیم کرد.


زبان و قلم از تجلیل و تقدیر از مردمی که اینگونه هوشمندانه و قدرتمندانه در صحنه اند قاصرست، پس دست خود را بسوی آسمان بلند می کنیم و خدای بزرگ را بخاطر نعمت بزرگ مردمی چنین بصیر و با اخلاص شکر می گذاریم.


آفرین بر ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی و آفرین بر رهبر الهی شان امام خامنه ای عزیز  که انقلاب اسلامی را بدون یک سر سوزن عقب نشینی از اصول و ارزش های اساسی اسلام، به این قله های افتخار رساند. به امید آنکه به دست خود این پرچم را به صاحب اصلی اش برساند و با چنین جمعیتی با شکوه و پر شور در قدس شریف نماز گزاریم.