بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس 1396

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس 1396

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس 1396

 

 

بسمه تعالی

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس 1396

"يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ"(سوره الصف/8)

«مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد»

 

جنگ ايران و عراق يك جنگ معمولى نبود، جنگ دو ارتش يا دو كشور با هم نبود؛ جنگ يك كشور در مقابل عمده قواى نظامى و پشتيباني‌هاى نظامى جهان بود. تمام قدرت نظامى و سياسى امريكا پشت سرِ رژيم بعثى عراق ايستاد..(حضرت امام خامنه ای مدظله العالی)

هفته با عظمت دفاع مقدس را درحالی گرامی می داریم که شاهد ناامیدی دشمنان وپیروزی ها و موفقیت های چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی بویژه درخاورمیانه هستیم.خدای را شاکریم که مغروران و مستکبران جهان اگرچه متنبه نمی شوند اما روز به روز طعم تلخ شکست را می چشند و مجبور به تحمل خواری و رسوایی های جدید می گردند . امریکا و اسرائیل غاصب ازنقشه های شوم خود طرفی نبسته و تلاشهای مذبوحانه آنها دیگردر صحنه بین الملل تعیین کننده نیست . اراجیف  رئیس جمهور نادان امریکا در تهدید امت شهید پرور نشانگر عمق کینه استکبار از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نشان داد که از کوزه همان برون تراود که در اوست به راستی که این رئیس جمهور برازنده همان مردم با آن سابقه ظالمانه و بی اصالت است.

بجاست مسولین نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از تدابیر نورانی مقام معظم رهبری به دشمن زبون و پیمان شکن و فریبکار اعتماد نکنند و خط عزت و شرافت واستقلال کشور را با گام های استوارتر بپیمایند وچشم طمع  دشمنان را برای سلطه بر کشور های اسلامی و غارت منابع غنی آن کور نمایند و از روزنه برجام چند بار گزیده نشوند.

امروز خط سرخ جهاد وشهادت تابنده تر از گذشته با شهادت عزیزانی چون حججی ها و ... روح تازه ای بر کالبد جامعه دمیده شده ونورانیت راه روشن سیدالشهدا علیه السلام را به جهانیان نمایانده است و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر همگان آشکار گشته و اقتدار امت چنان دشمنان را مرعوب کرده که جرئت هرگونه اقدام علیه منافع ملت ایران را از آنان سلب کرده است و رزمندگان امت اسلامی هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای سیاسی به دفاع از حریم اهل بیت و انقلاب اسلامی و مظلومین در تکاپو و جهادند.  

حماسه دفاع مقدس پیامی روشن و عبرت آموز به جامعه بشری و نسل های حال و آینده امت اسلامی و حتی دشمنان و معاندین و بی خبران از قدرت لایزال الهی است که ای مسلمین  و مومنین وعده خدا حق است و باور کنیم که اگر ما دین خدا را یاری کنیم خداوند ما را یاری خواهد کرد و اگر همه عالم دست به دست هم دهند و شیطان بزرگ را یاری کنند تا نور خدا را خاموش کنند در مقابل قدرت مومنین و مجاهدان فی سبیل الله و امتی که نصرت الهی را باور دارد شکست خواهند خورد و فرجامی جز ذلت و خواری ، همچون زندگی و مرگ ننگین و خفت بار صدام و شارون نخواهند داشت.

امروز ایران اسلامی با گذر از دوران پرفراز و نشیب انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس  در دهه چهارم انقلاب با پیروی از اسوه های پایداری و یادگاران تاریخ حماسه و افتخار و درسهایی که در مکتب جهادی امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) آموخته است؛ در مواجهه با فشارهای مختلف نظام سلطه جهانی با اقتدار و صلابت، دنیای مستکبران را به چالش کشیده  و با  استفاده از ظرفیت و توانمندی های سرشار از ایمان و ابتکار جوانان انقلابی و بسیجی و هوشمندی و بصیرت مردم وفادار، خود را برای رویارویی با هر گونه تهدید احتمالی  آماده کرده است.

پیشکسوتان بسیج جهاد و شهادت اکنون با کوله باری انباشته از تجربه و دانش ،آمادگی خود را برای ادامه رسالت جهادی خویش در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی به ویژه تلاش برای انتقال تجارب و رشد و بالندگی جوانان عزیز میهن اسلامی اعلام داشته و تا آخر، همانطور که با تقدیم دهها شهید در دفاع از حرم اهل بیت رسول الله (ص) و حریم سرزمین های اسلامی ثابت کرده اند، در راه استمرار راه امام راحل عزیز و تحقق فرامین و منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) پایدار و ثابت قدم خواهند کوشید.و استواری و صلابت فرمان مبارک امام عظیم الشان خود را فریاد خواهیم زد که : "تکلیف ما این است که از اسلام صیانت کنیم و حفظ کنیم. در راه اسلام کشته بشویم به تکلیف عمل کردیم . واگر بکشیم هم به تکلیف عمل کرده ایم."                    أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ

 

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت