شهید عراقی عاشق امام حسین(ع) و شهادت بود

در دیدار با خانواده شهید مهدی عراقی مطرح شد
شهید عراقی عاشق امام حسین(ع) و شهادت بود
پسر شهید مهدی عراقی: حفظ این نظام دست خدا است، در بسیاری از زمان ها مسئولین اشتباه می کنند و خدا این نظام را حفظ کرده است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با خانواده شهید مهدی عراقی دیدار داشتند که خلاصه ای از آن به این شرح است:

همسر شهید مهدی عراقی که نسبت فافیلی با شهید داشت درباره ویژگی های اخلاق همسر گفت: عشق خاصی به امام حسین(ع) داشت، ایشان از ابتدا عاشق شهادت بود و دوست نداشت در بستر بمیرد و اطرافیان به خاطر چنین طرز تفکری ایشان را مسخره می کردند، عاشق امام خمینی(ره) بود، دو نفر را خیلی قبول داشت یکی امام بود، یکی هم شهید نواب بود. متواضع بود در مقابل همه کوچکی می کرد، محبت می کرد.

 

امیر عراقی پسر شهید مهدی عراقی درباره پدر اظهار داشت: ظاهر و باطنش یکی بود، خلوص و صداقت داشت ، با امام رابطه نزدیکی داشت تا جایی که حتی حاج احمد پسر امام بعضی مسائل را به حاج مهدی می گفت تا ایشان به امام انتقال دهد.

اصل مطلب درباره حاج مهدی را امام خمینی(ره) بیان که گفت اگر در رختخواب می مرد حیف بود.

 

پسر شهید حاج مهدی خاطره ای از  کمک ایشان پس از شهادت نقل و گفت: روزی که آقا را به عنوان رهبر انتخاب کردند، دچار شک و تردید شدم که آیا این انتخاب صحیح است، در همین فکر بودم که خوابم برد در خواب دیدم امام(ره) و حاج مهدی با چهره های خندان از یک سمت می آیند پارچه ای را به آقا دادند، همین خواب کوتاه مسئله من را حل کرد و شک و شبهه تبدیل به یقین شد. یک هفته بعد رفتم پیش آقا و گفتم شما را نه بخاطر اینکه خبرگان انتخاب کرده بلکه به خاطر اینکه امام و پدرم گفتند شما رهبر هستید و من هم به این دلیل شما را قبول کردم.

پسر شهید در انتها گفت: حفظ این نظام دست خدا است، در بسیاری از زمان ها مسئولین اشتباه می کنند و خدا این نظام را حفظ کرده است.