FATF ناب‌ترین اطلاعات مبادلات بانکی ایران را در اختیار آمریکا قرار می دهد

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:
FATF ناب‌ترین اطلاعات مبادلات بانکی ایران را در اختیار آمریکا قرار می دهد
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اعلام کرد: مسئولیت تشدید تحریم ها و فشارهای معیشتی علیه مردم ایران برعهده کسانی است که با تصویب اف.ای.تی.اف، ناب ترین اطلاعات مبادلات بانکی و مالی ایران را در اختیار آمریکا قرار می دهند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از  فارس، متن بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

به نام خدا

وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ

هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود. سوره مبارکه البقرة آیه 120

در آخرین جمعه ازماه پربرکت رمضان جهانیان شاهد خروش ظلم ستیزان و آزادگان بر ضد وحوش صهیونیست و فریاد رسا علیه 70 سال اشغالگری و کودک کشی بودند. شکر بیکران خدای عز و وجل را که پرچم حق طلبی به دست ملت قهرمان و مسلمان ایران است و سپاس از مردم عزیز روزه دار که در حمایت از مظلوم و ستمدیده بدون چشمداشت و به کوری چشم دشمنان حضور انقلابی خویش را به رخ جهانیان کشاندند.

در ماجرای پرغصه فلسطین عبرتهایی برای اهل تعقل نهفته است؛ سالهای سال گروههایی از داخل فلسطین راه دستیابی به صلح و عافیت را مذاکره و پس از مذاکره چشم پوشی از بخشی از حقوق خویش معرفی کردند و در این راه بارها سلاح خویش را به دشمن واگذاردند حاصل جری تر شدن دشمن، از دست رفتن بیشتر امنیت، کودک کشی بیشتر وحوش صهیونیست و از دست دادن بخش بیشتری از سرزمین قدس بود.

مع الوصف این نسخه پوشالی در داخل کشور نیز مدعیانی دارد؛ با این که بدعهدی استکبار بارها بر نخبگان و عموم مردم نشان داده شده است هنوز خط اعتماد به غرب در داخل کشور پیگیری می شود.

استکبار هم اکنون معیشت و زندگی مردم ایران را هدف گرفته است تا به خیال خام خویش از این راه بتواند در مسیر رشد و پیشرفت کشور توقف و بازگشت به عقب ایجاد کند؛ این مضموم بارها و بارها در خفا و علن از زبان عاملان تحریم بیان شده است و به روشنی اولویت اصلی در جنگ خویش را «جنگ اقتصادی» اعلام کرده است.

بر نخبگان پوشیده نیست که اتاق جنگ مقابله استکبار با ایران در این روزها «وزارت خزانه داری» آمریکاست. تنها وزارتخانه ای در جهان که عنوان مالی دارد اما دارای واحد اطلاعات و عملیات است .

معمار ساختار تحریم های امروز این اتاق جنگ است که اهداف تحریمی دولت آمریکا را شناسایی کرده و با هوشمندسازی و گسترش تحریم ها تلاش دارد تا فضای اقتصادی کشور را ناامن و بی ثبات کند.

در این روزها لایحه پیوستن به FATF - قراردادی که با عنوان زیبای شفافیت و مبارزه با تروریسم فعالیت می کند- در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است؛ ناآگاهی ها و خدای نکرده غرض ورزیها در بین بعضی نخبگان باعث شده است که گروه ویژه اقدام مالی FATF گروهی مستقل و فنی و فارغ از مسائل سیاسی معرفی شود؛ شواهد مکرر و پرتعداد که حتی در اظهارات مقامات دولت آمریکا نیز هویدا است مبنی بر استفاده ابرازی از این قرارداد به منظور تسهیل در هدف گذاری و هوشمندسازی و گسترده ساختن تحریم ها بر ضد کشور را عامدانه ببینید.

به عنوان نمونه یکی از 4 دفتر زیرمجموعه اطلاعات وزارت خزانه داری آمریکا مسئولیت ارتباط و مراوده مستقیم با این کارگروه را بر عهده دارد و در نمونه ای دیگر می توان به قطعنامه 1929 که شدیدترین تحریم های اقتصادی علیه ایران را در سال 2010 میلادی وضع کرد اشاره کرد که از FATFبرای جمع آوری اطلاعات مالی برای ایجاد فشار بیشتر به معیشت مردم ایران تشکر نموده است.

اگر تعبیر متولیان وزارت خزانه داری آمریکا در مورد جنگ اقتصادی تمام عیار علیه مردم و کشور ایران را بپذیریم پیوستن به FATF به مانند آن است که در میانه جنگ آدرس زاغه های مهمات و محل تجمیع نیروهای خود را به دشمن اعلام کنیم تا با آسودگی و راحتی بیشتر بتواند ضربه های دقیق تر و موثرتری به کشور وارد کند.

از راهروهای مجلس شورای اسلامی زمزمه هایی شنیده می شود که اروپایی ها برای باقی ماندن در برجام طالب این شده اند که ایران تعهد بدهد که اطلاعات تبادلات اقتصادی خویش را به کارگروه اقدام مالی FATF افشا کند.

فارغ از حقارتی که در قبول این پیشنهاد شده است تجربه نشان داده است که اعتماد به اینان راه به جایی نخواهد برد و اکنون که اروپایی ها بعد از تعهد کامل ایران به مفاد برجام در مقابل انجام ندادن تعهدات طرف مقابل، این توقعات را دارند چه ضمانتی است که در مرحله بعد موضوع دیگری را درخواست نکنند.

بر علاقلان هویداست که راه این نیست...

مسئولیت تشدید تحریم ها و فشارهای معیشتی علیه مردم ایران برعهده کسانی است که با تصویب اف.ای.تی.اف، سخاوتمندانه ناب ترین اطلاعات مبادلات بانکی و مالی ایران را به مثابه گوشت لخم  در اختیار آمریکا قرار می دهند.

لذا مسئولین باید به این نکته توجه نمایند که عدم باور و عدم درک صحیح از این موضوع با عنایت به گستردگی جنگ اقتصادی، بسیار خسارت بار خواهد بود.

تنها راه مقابله با این جنگ تمام عیار اقتصادی، باور و ایمان به وجود جنگ اقتصادی در همه بویژه مسئولان محترم اجرایی کشور است. همان طور که این باور به جنگ نظامی در زمان دفاع مقدس وجود داشت و راه حل نیز همان اجرای عملی اقتصاد مقاومتی است.

ولن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا

« وخداوند هرگز کافران را بر مؤمنان تسلطی نداده است.» سوره نساء ، آیه 141