تحولات یمن| قطع خطوط کمک‌رسانی به متجاوزان و هدف قرار گرفتن انبار تسلیحات آنها؛ به غنیمت گرفته شدن ۱۰ خودروی نظامی

تحولات یمن| قطع خطوط کمک‌رسانی به متجاوزان و هدف قرار گرفتن انبار تسلیحات آنها؛ به غنیمت گرفته شدن ۱۰ خودروی نظامی
منابع یمنی از موفقیت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در قطع خطوط کمک‌رسانی به متجاوزان و مزدورانشان در مناطق الدریهمی و المجیلس در ساحل غربی و به غنیمت گرفته شدن ۱۰ دستگاه خودروی نظامی آنها خبر دادند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از تسنیم، یک منبع نظامی به المسیره گفت رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی به یاری خداوند خطوط کمک رسانی به متجاوزان و اشغالگران و مزدوران آنها را در منطقه الدریهمی در ساحل غربی یمن قطع کردند.

این منبع افزود رزمندگان یمنی در جریان عملیات خود در الدریهمی، 10 دستگاه زره پوش و خودروی متجاوزان را به غنیمت گرفتند و 6 دستگاه خودروی دیگر آنها را منهدم کردند.

این منبع خاطر نشان کرد رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی، همچنین راه‌های کمک رسانی به متجاوزان و مزدورانشان را در  المجیلس در التحیتا قطع کرده که در جریان آن شماری از مزدوران به هلاکت رسیدند و چندین خودروی آنها منهدم شد.

منبع یمنی همچنین اعلام کرد انبار تسلیحات متجاوزان و مزدوران در جنوب منطقه الدریهمی هدف قرار گرفت که در نتیجه چندین  انفجار رخ داد و دود ناشی از انفجارها به آسمان بلند شده است.

خاطر نشان می‌شود طی روزهای گذشته در جریان درگیری‌ها، بیش از 44 خودروی نظامی از جمله زره‌پوش متجاوزان و مزدورانشان در ساحل غربی منهدم شده است.

ائتلاف متجاوز سعودی از روز چهارشنبه بیست و سوم خرداد تجاوزات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی را با تکیه بر مزدوران چند ملیتی خود با هدف  اشغال بندر الحدیده آغاز کردند که تا کنون متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شده‌ اند.