ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم به برکت حضور گروه های جهادی بسیج

قاضی پور در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم به برکت حضور گروه های جهادی بسیج
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها یکی از برنامه های گروه های جهادی است که در سال های گذشته بسیار خوب به آن توجه شده.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به فعالیت گروه های جهادی بسیج اظهار داشت: محرومیت زدایی و خدمت به محرومان در دورترین روستاها توسط جهادگران بسیجی بی ادعای قابل تقدیر است.

وی احداث و بازسازی مدارس، مراکز بهداشتی و معابر را از اقدامات ارزشمند گروه های جهادی در بخش عمرانی برشمرد و افزود: برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی، ویزیت و مداوای بیماران در مناطق محروم و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر خدمات گروه های جهادی است که امید را در مناطق محروم و دورافتاده زنده می کند.

این نماینده مجلس با تأکید بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در جهت تقویت تولید داخلی تاکید کرد و افزود: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها یکی از برنامه های گروه های جهادی است که در سال های گذشته بسیار خوب به آن توجه شده، امیدواریم دستگاه های مسئول نیز در این راستا همراه بسیج باشند.