اجازه نمی‌دهیم اخلال‌گران اقتصادی نفس راحت بکشند/ قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با اخلال‌گران

دادستان کل کشور:
 اجازه نمی‌دهیم اخلال‌گران اقتصادی نفس راحت بکشند/ قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با اخلال‌گران
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران اقتصادی و آنان که مسبب آشوب هستند قاطع بوده و اجازه نخواهد داد متخلفان و اخلالگران نفس راحت بکشند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از تسنیم،  حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در جلسه تودیع و معارفه دادستان ایلام اظهار داشت: ملت ایران آب دیده است و تلاش دشمن القا ناامیدی در جامعه است.

دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران اقتصادی و آنان که مسبب آشوب هستند قاطع بوده و اجازه نخواهد داد متخلفان نفس راحت بکشند.

وی افزود: تغییرات دولت در بدنه تیم اقتصادی کشورضروری است  و  دولت به صورت شفاف برنامه‌های خود را برای مقابله با فساد اقتصادی و پولشویی اعلام کند.

دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا در کنار مردم و دولت است و همه رویدادهای کشور را به خصوص در حوزه اقتصادی رصد می کند.

دادستان کل کشور به قاطعیت اشاره و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی ضمن اقتدار و قاطعیت در برخورد با اخلاگران و مخدوش کنندگان امنیت جامعه   باید نرمش و خوش‌خویی در چهره‌ قضات آن دیده شود و از خشونت در رسیدگی پرهیز کنند.

منتظری تحرک های  اخیر کشور را موضوع جدید  ندانست و بیان کر:د ملت ایران آب دیده است و  دشمن  تلاش دارد نا امیدی در جامعه تزریق کند.

دادستان کل کشور   به مسببان گرانی و اختلال در بازار اشاره و تصریح کرد:  افرادی که در گرانی کالاها و ارز دخالت دارند قبل از اینکه توسط دستگاه قضایی دستگیر شوند از راه خود برگردند  چراکه حرکت آنان کمک به دشمن و اختلال در نظام اقتصادی و امنیت جامعه است.

وی ادامه داد و گفت:  قبل از اینکه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به سراغ این افرادبروند، خود این افراد متوجه اشتباه خود شوند و به مردم خیانت نکنند و تحت فشار کارهای سودجویان خود قرار ندهند.

منتظری کسب چنین اموال و در آمدی را شبهه ناک دانست و افزود: مالی که از  گرانی و اختلال در بازار  به دست آورده شود و کسی بخواهد در این شرایط بخواهد با آمریکا همکاری کند، خوردن ندارد.

وی تصریح کرد: گران کنندگان کالا و ارز در کشور ستون پنجم دشمن و مهیا کنندگان نفوذ آمریکا در ایران هستند و به اینگونه افراد هشدار می‌دهم قبل از اینکه در دام قانون گرفتار شوید از حرکت خود ابراز ندامت و توبه کنید.