جزئیات حضور امام خامنه ای در منزل شهید مدافع حرم از زبان همسر شهید

جزئیات حضور امام خامنه ای در منزل شهید مدافع حرم از زبان همسر شهید
همسر شهید مدافع حرم «سید محمدجواد حسن‌زاده» به بیان جزئیات حضور شب گذشته رهبر انقلاب در منزل شهید پرداخت.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  «جمیله قاضی‌زاده» همسر شهید مدافع حرم «سید محمدجواد حسن‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به حضور شب گذشته مقام معظم رهبری در منزل شهید اظهار داشت: 2 روز پیش به ما اطلاع دادند مراسمی هست که باید در آن شرکت کنیم و هیچ اطلاعی از جزئیات آن نداشتیم. روز گذشته هرچه ساعت به عصر نزدیک می شد احتمال بیشتری می دادم که در اصل، ماجرای دیدار با رهبری باشد، به خواهر شوهرم گفتم که حس می کنم یا ما به دیدار حضرت آقا می رویم یا ایشان به منزل ما می آیند. تا اینکه چند دقیقه قبل از ساعت 9:30 خبر دادند میهمان عزیزی به منزلمان می آیند و این میهمان مقام معظم رهبری است.

همسر شهید به مهمترین صحبت های مقام معظم رهبری در این دیدار اشاره کرد و گفت: موضوع مهم صحبت های رهبری در مورد شهدا و ارزش کار خانواده شهدا بود. ایشان گفتند باید خدا را شاکر باشیم که جزو خانواده شهدا هستیم و این موضوع ارزش زیادی دارد.

وی لحظه دیدار با رهبر انقلاب را غیر قابل توصیف دانست و افزود: حس بسیار متفاوت و خوبی بود. زمانی که از در وارد شدند حال و هوای خانه به کلی تغییر کرد و پر از انرژی و معنویت شد. مادرشوهرم شش ماه پس از شهادت شهید از دنیا رفت ولی خواهر شهید در کنار ما بود و همه از دیدن رهبر بسیار خوشحال شدیم.

همسر شهید حسن زاده ادامه داد: خیلی دوست داشتم حضرت آقا روی سر دخترانم دست بکشند. لحظه خداحافظی دختر بزرگم فاطمه را بوسید و دست نوازش بر سرش کشید. خواستم تا دختر کوچکم که خوابیده بود را از اتاق بیاورم، ایشان با صبر و حوصله ایستادند تا دختر دیگرم را نوازش کنند. خواهر شوهرم دلنوشته ای را محضر ایشان قرائت کرد که صبورانه گوش کردند. بسیار لحظات نابی بود.

قاضی زاده به پیش بینی اش برای دیدار با رهبری اشاره و تصریح کرد: از آنجا که قبل از این هم مقام معظم رهبری به منزل برخی از شهدای مشهد رفته بودند پیش بینی می کردم که به منزل ما هم بیایند ولی فکر نمی کردم انقدر زود این اتفاق بیفتد. بیشتر فکر می کردم به همراه چند خانواده دیگر به دیدار ایشان برویم. حضور مقام معظم رهبری با وجود مشغله های فراوانی که دارند بسیار برایم ارزشمند بود.

وی به بیان خاطره دیدار چند سال گذشته رهبر انقلاب با مادر شهید پرداخت و افزود: از آنجا که پدر همسرم «سید نجفعلی حسن زاده» نیز از شهدای دفاع مقدس است، زمانی که من تازه عروس خانواده شدم مقام معظم رهبری با مادرشوهرم دیداری داشتند. من آن زمان به همراه شهید در جمکران بودم و توفیق دیدار نصیبمان نشد اما خواهر شوهرم سکه ای یادگاری از ایشان هدیه گرفت که خرج عروسی ما شد.

همسر شهید حسن زاده به اهدای سه انگشتر از سوی رهبر انقلاب به خانواده شهید اشاره کرد و گفت: از حضرت آقا 2 انگشتر برای آینده دخترانم و یک انگشتر برای خودم خواستم. ایشان سه انگشتر را به همراه یک جلد قرآن که در ابتدای آن دست‌نوشته ای را به یادگار به ما هدیه کردند.