دنیا باید ایران را با شهیدانش بشناسد/ انقلاب اسلامی مانند یک تابلوی مینیاتور است

سردار غیب پرور:
دنیا باید ایران را با شهیدانش بشناسد/ انقلاب اسلامی مانند یک تابلوی مینیاتور است
انقلاب ما با همه عظمتی که دارد یک مینیاتور است در مقابل عاشورا و قدر شهیدان ما خوب شاگری کردند در مقابل سید الشهدا و اگر شهدای ما در روز عاشورا بودند ...

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از خبرگزاری دانشجو، سومین روز از کنگره سه هزار شهید قزوین با محوریت اجلاسیه جامعه زنان روز سه شنبه باحضور سردار غلام‌حسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و چهار هزار نفر از بانوان استان از اقشار مختلف دانش آموزان، کارمندان، طلاب، حوزه های مقاومت بسیج محلات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد.

 سردار غلام‌حسین غیب پرور در این اجلاسیه با تقدیر از مقام خانواده شهدا اظهار کرد:مردم خوش به حال شما که توانستید اقامه کنید یاد و خاطره خانواده هایی را که تا قیامت مدیون آن هاییم.

وی افزود: بهترین تهیات تقدیم به مردم ولایتمدار قزوین که تقدیم ۳ هزار شهید بزرگترین شاهد بر این مدعاست، شهدایی که رمز بقای نقلاب اسلامی هستند شهدا ثابت کردند که در این دوران هم میتوان حسینی بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب ما با همه عظمتی که دارد  یک مینیاتور است در مقابل عاشورا و قدر شهیدان ما خوب شاگری کردند در مقابل سید الشهدا و اگر شهدای ما در روز عاشورا بودند آن حادثه خونین اتفاق می افتاد که تا قیام قیامت دلهای مسلمانان جهان را به آتش کشید.

سردار غیب پرور بیان کرد: از بین شهیدان شما کسانی هستند که حتی یک بار امام بزرگوار را ملاقات نکردند تاریخ اسلام یک اویس قرن دارد اویسی که پیامبر اسلام را ملاقات نکرد ولی وجودش عشق به پیامبر بود، شهیدان ما هم بسیاری شان امام را ندیده بودند ولی عاشق امام  رهبری بودند و در این بار جان خود را فدا کردند.

وی خاطر نشان کرد: سلام خدا بر شهید ابوترابی که هر مصیبتی و هر رنجی را تحمل کردند که درس آزادگی و صبر را به آزادگان آموختند و در قله قرار گرفتن ابوترابی مختص دوران اسارات نبود و هنوز که هنوز است بسیاری از آزادگان ا به ایشان به چشم یک الگوی بزرگ نگاه می کنند.

رئیس سازان بسیج مستضعفین گفت: خوشا به سعادت مردم قزوین که چه تربیت شدگانی تحویل کشور دادند چرا که شهدای شما مختص قزوین نیست، شناسنامه و هویت مردم ایران شهیدان ما هستند و دنیا باید ما را با شهیدانمان بشناسد، چرا که شهیدان ما کسانی بودند که برای دنیا حرکت نکردند.

سردار غیب پرور عنوان کرد: شهید بابایی، رجایی و ابوترابی و همه شهیدان قزوینی نشان از تربیت صادقانه در قزوین بود. شهدا برای اعتلای اسلام قیام کردند، بی ادعا و بی توقع جان خود را نثار کردند و از این رو امام بزرگوار ما دستور دادند و با کلام امام جوانان با جانشان راهی شدند و با خدا معامله کردند.

وی گفت: مردم، شهیدان شما بزرگترین سرمایه وجودشان یعنی عمر را نثار کردند و ای کاش ما گوش شنوایی داشتیم تا از خود شهیدان می شنیدیم که بگویند پاسداری از انقلاب اسلامی فقط و فقط قیمتش ماندن شما در خط انقلاب اسلامی است.