یک دموکراسی واقعی کودکان را از والدین جدا و در قفس نمی‌کند

یک دموکراسی واقعی کودکان را از والدین جدا و در قفس نمی‌کند
اگر دموکراسی را با مدعیانش می‌شناختند، باید مقابل این عنوان در کتاب‌های علوم سیاسی می‌نوشتند: «در یک دموکراسی واقعی، کودکان را از مادران‌شان جدا و در قفس نگهداری می‌کنند!

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از  جوان، اگر دموکراسی را با مدعیانش می‌شناختند، باید مقابل این عنوان در کتاب‌های علوم سیاسی می‌نوشتند: «در یک دموکراسی واقعی، کودکان را از مادران‌شان جدا و در قفس نگهداری می‌کنند! مهاجران را در وضعیت انسان‌های عصر سنگی در بیابان‌ها متوقف و ر‌ها می‌کردند تا شب‌ها را در شرایط سخت سرما در پناهگاه‌های طبیعی سر کنند! در یک دموکراسی واقعی رئیس‌جمهور پس از مغلوب شدن حزبش در انتخابات مجلس، اتهام تقلب به انتخابات می‌زند. پایه دموکراسی واقعی بر ملی‌گرایی مفرط و نگاه تحقیر آمیز به همه ملت‌های خارجی بنا شده است. این نگاه در یک دموکراسی واقعی تا آنجا پیش می‌رود که برای ورود سایر ملت‌ها به کانون این دموکراسی، شرایط سخت و غیرانسانی از الزامات است. دموکراسی واقعی تلاش می‌کند شرایط اقتصادی و اجتماعی را به گونه‌ای هدایت کند تا وضعیت یک درصد مردم که ۹۹ درصد مالکیت و ثروت را در اختیار دارند، هر چه سریع‌تر به وضعیت یک هزارم درصد در برابر ۹۹۹ هزارم درصد تغییر یابد و بالاخره در یک دموکراسی واقعی حتماً باید یک‌پنجم جمعیت با کوپن دولت از گرسنگی نمیرند و همیشه ممنون آن دموکراسی باشند که مرگ‌شان تدریجی است و نه یک شبه!»
این‌ها بخش مختصری از ویژگی‌های امریکاست که خود را به عنوان یک دموکراسی واقعی در دنیا معرفی می‌کند و دیروز سخنگوی وزارت خارجه‌اش پس از بازداشت و سپس آزادی تعدادی از معترضان نیشکر هفت تپه، به ایران اتهام عدول از دموکراسی واقعی می‌زند!
دیروز توئیتر وزارت خارجه امریکا به نقل از هتر نوئرت، سخنگوی این وزارتخانه نوشت: «[آیت‌الله]خامنه‌ای ادعا می‌کند که هیچ مردم سالاری‌ای در دنیا مانند مردم سالاری در ایران واقعی نیست.» این متن در ادامه با اشاره به وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه در ایران می‌افزاید‌: «یادآوری: مردم سالاری‌های واقعی کارگرانی را که به شکل مسالمت آمیز به دستمزد پرداخت نشده خود اعتراض می‌کنند، دستگیر نمی‌کند.»
همزمان با این اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه امریکا درباره مردم‌سالاری، خبرگزاری‌های امریکا دیروز تصاویر دردناکی از پناه گرفتن پناهجویان و مهاجران به امریکا در زیر کیسه‌های پلاستیکی در شرایط سخت منتشر کردند.
امریکایی‌ها از زمان خروج از برجام به اعتراضات صنفی در ایران امید‌های زیادی بسته‌اند و پیش‌بینی می‌کردند در دو مرحله اجرای تحریم‌ها در مرداد و آبان ۹۷، تابستان داغ و آبان سراسر شورشی در ایران ببینند و، اما حالا که از دیدن چنین وقایع و تصاویری در ایران محروم ماندند، برای آن‌ها فقط کنایه زدن به روند‌های دموکراسی در ایران باقی مانده است!