آیت‌الله نوری‌همدانی: آل سعود نمی‌تواند هم خادم الحرمین و هم نوکر آمریکا و اسرائیل باشد

آیت‌الله نوری‌همدانی: آل سعود نمی‌تواند هم خادم الحرمین و هم نوکر آمریکا و اسرائیل باشد
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حمایت‌های رژیم آل سعود از اسرائیل و آمریکا گفت: کسی نمی‌تواند هم نوکر آمریکا و هم خادم الحرمین باشد، ملت‌های اسلامی در هرجای جهان باشند با یکدیگر وحدت دارند و این اتحاد سبب می‌شود بر همه مشکلات غالب شویم.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از تسنیم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار مهمانان کنفرانس اسلامی اظهار داشت: کنفرانس وحدت اسلامی امسال با حضور علمای جهان اسلام با‌شکوه برگزار شد که اقدام دست‌اندرکاران در برگزاری این کنفرانس شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه وحدت و اتحاد با حفظ ارزش‌ها و اصول یکی از ضروریات دین اسلام است، افزود: ما با همه مسلمانان دارای یک هدف و دشمن مشترک هستیم که دشمن مشترک آمریکا و اسرائیل و هدف مشترک مان آزادی قدس و نابودی اسرائیل است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران از این جهت است که ملت ایران در راه دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان از جمله یمن و سوریه و ملت‌های مسلمان گام بر می‌دارد.

استاد سطوح علمیه عنوان کرد: وحدت برای ما بسیار مهم است و موضوع اصلی نابودی اسرائیل و آزادی قدس است چون امام راحل تاکید کرد تا زمانی غده سرطانی وجود دارد ملت‌های اسلامی با مشکل روبرو هستند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رضای الهی تصریح کرد: تبعیت از قرآن و معارف دینی و مکتب اهل بیت (ع) از اهداف ماست و قرآن کریم تاکید کرده ‌که باید ظالمان را بشناسیم و از آن تبعیت نکنیم.

وی با اشاره به حمایت‌های رژیم آل سعود از اسرائیل و آمریکا افزود: کسی نمی‌تواند هم نوکر آمریکا و هم خادم الحرمین باشد، ملت‌های اسلامی در هرجای جهان باشند با یکدیگر وحدت دارند و این اتحاد سبب می‌شود بر همه مشکلات غالب شویم.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: دل‌های ملت‌های اسلامی همواره با یکدیگر است و هیچ‌گاه اهانت به مقدسات مسلمانان را جایز نمی‌دانیم.