مسئولین خسته بدانند افرادی هستند که می توانند جایگزین آنان شوند/ فردای قیامت باید پاسخگوی مسئولیت خود باشید

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی:
مسئولین خسته بدانند افرادی هستند که می توانند جایگزین آنان شوند/ فردای قیامت باید پاسخگوی مسئولیت خود باشید
هر کسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئولیتی دارد و باید به مردم خدمت کند و آن را افتخار خود بداند؛ مسئول نباید از خدمت خسته شود و اگر خسته شد، باید بداند افرادی هستند که می توانند جایگزین برای خدمت رسانی شوند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از   رجانیوز: حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار دکتر محمد اسلامی، وزیر راه و شهر سازی، گفتند: در عصری قرار داریم که انقلابی ایجاد شده و قرار هم نبود با تغییر رژیم، تنها مسئولین عوض شوند، بلکه هدف این بود که تحول عظیمی انجام گردد.

 

 ایشان افزودند: در حال حاضر زیر ساخت ها عوض شده و مسئولین در مسیر اسلام و دین و خدمت گذاری گام بر می دارند.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: جهانیان در روز 22 بهمن قدرت و عظمت مردم ایران اسلامی در دفاع و حمایت از انقلاب و اسلام را دیدند و فهمیدند این انقلاب و مردم با سایر نظام ها و ملت ها فرق دارند.

 

 معظم له بیان داشتند: امروز هدف مسئولین باید خدمت رسانی به مردم باشد؛ خدمت به مردم از بالاترین عبادت هاست و این مسئله بسیار ارزشمند است.

 

 ایشان افزودند: از جمله این خدمت ها ساخت جاده و مسکن است؛ باید بدانیم مسئولیت ها، امانتی است که در دست مسئولین قرار دارد و باید فردا پاسخ گو باشند با این امانت چه کرده اند.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: باید بدانیم مردم یکی از ارکان مهم انقلاب هستند و نقش مهمی در آن داشتند و دارند؛ برای همین این مردم نیازمند به خدمت رسانی هستند و لیاقتشان هم همین است.

 

این مرجع تقلید ابراز داشتند: حضرت علی(ع) بر توجه به مردم به مالک اشتر توصیه کرده اند و آنها را  رکن در هر ممکتی و حکومتی می دانند؛ برای همین بر خدمت رسانی به مردم توصیه فراوان می کنند.

 

معظم له عنوان کردند: مسئولین نظام  بدانند باید به این مردم متدین انقلابی خدمت کرد.

 

ایشان بیان داشتند: امروز شاهد بیداری مردم در جهان در برابر ظلم و ستم هستیم و نمونه آن جلیقه زردهای فرانسه هستند و معتقدند که ما این بیداری از انقلاب امام خمینی(ره) گرفتیم؛ این نشان از برکات انقلاب در بیدارگری مستضعفین دارد.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: هر کسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئولیتی دارد و باید به مردم خدمت کند و آن را افتخار خود بداند؛ مسئول نباید از خدمت خسته شود و اگر خسته شد، باید بداند افرادی هستند که می توانند جایگزین برای خدمت رسانی شوند.