شهیدی که با موجود مجروحیت حاضر به برگشت به ایران نشد + تصاویر

خاطره ای از پیشکسوت بسیجی شهید محرمعلی مرادخانی:
شهیدی که با موجود مجروحیت حاضر به برگشت به ایران نشد + تصاویر
در مدت حضورش در سوریه وسایل جنگی از کار افتاده را تعمیر و نحوه استفاده از تجهیزات را به مدافعان حرم آموزش می داد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  یکی از همرزمان شهید محرمعلی مرادخانی خاطره ای از استقامت ایشان نقل و گفت: شب صدای تیر اندازی شنیده شد، چند تا از بچه های لشکر گفتند: چند تا داعشی را  دیدند، شهید محرمعلی مرادخانی به همراه چند نیرو جهت بررسی منطقه حرکت می کنند.

Image removed.

در جریان بررسی منطقه پای ایشان آسیب شدیدی دید و رباط و تاندن های پای چپ شهید پاره می گردد. با وجود درد شدید کار را ادامه داد تا نیروها دلگرم بمانند، فردای آن روز شهید را به بیمارستان انتقال دادیم و پزشکان پس از معانیه اوضاع شهید را نا مطلوب دانستد که هرچه زودتر باید به ایران بازگردد. مسئول هماهنگی هم که از ماجرا با خبر شده بود به ایشان اصرار داشت که باید به ایران بر گردی، ولی شهید محرمعلی مرادخانی به مسئول هماهنگ کننده گفت: من چند ماه پیگیر آمدن به سوریه بودم به همین راحتی برگردم، بر نمی گردم.

 

مسئول هماهنگ کننده هم ماشین جهت اعزام به منطقه را به شهید مرادخانی نمی دهد، ایشان در حرم حضرت زینب(س) مشغول زیارت و عبادت بود که یکی از دوستان خود را که قصد عزیمت به منطقه را داشت دید و با هم به منطقه رفتند. در مدت حضورش در سوریه وسایل جنگی از کار افتاده را تعمیر و نحوه استفاده از تجهیزات را به مدافعان حرم آموزش می داد.

 

 

روحش شاد و یادش گرامی

Image removed.