بيانيه بسيج پيشكسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز قدس 1398

بيانيه بسيج پيشكسوتان جهاد و شهادت به مناسبت روز قدس 1398
«قدس» مهد رسولان، موطن پیامبران و مبداء معراج پيامبر اعظم صلوات ا... علیهم اجمعین، بیش از 70 سال است كه در مصافي نابرابر با ظلم و تجاوز دست و پنجه نرم می کند امّا مقاوم ايستاده است.

در این سالها، پديده منحوس صهيونيزم در آرزوي واهی «نیل تا فرات»، با جاه طلبی، نژادپرستی و استعمارگری وحشیانه، متکی به افسانه ساختگی هولوکاست، در پوشش يهودیت ساختگی و هماهنگ با جبهه استكبار سعي در حذف فلسطين و حاكمیت دائمی رژيم صهيونيستي بر سرزمینهای اشغالی دارد.

امروز، به برکت انقلاب اسلامی و پیشگامی ملت بزرگ ایران، مسلمانان هوشيارند و مي دانند كه اولاً: استکبار جهانی – قبلاً به سرکردگی انگلستان حیله گر و اکنون آمریکای جهانخوار - و دو ولیده منحوسش در منطقه - «رژيم غاصب صهيونيستي» و «وهابیت پلید» - با اصل دین و انسانیّت در ستيزند و تنها راه مقابله با جنايات روزافزون آنها، خشكاندن ريشه ي اين رژيم کودک کش و حذف آن از صحنه گيتي است. ثانیاً: به تجربه ثابت شد که هر گاه مسلمانان با اعتماد به نصرت الهی و عمل به دستورات قرآن مقاومت کرده و فریب دشمن غدار و حیله گر را نخوردند، توانستند با حفظ شرافت و آزادگی، ضمن ضربات كاري بر متجاوز، حق خود را به اثبات برسانند ولی هر گاه از خدا غافل شده و دل در گرو پیمان با دشمن فريبكار و وعده سازشكاران خائن یا مذاكره كننده گان ترسو و ياري سران مرتجع غربی سپرده اند جز ننگ و زیان و پشیمانی دستاوردی نداشته اند.

در عین حال، مثلث شوم استکبار، صهیونیزم و وهابیت، با وجود شکستهای متعدد سیاسی، نظامی و اقتصادی، و پس از شکست مفتضحانه مزدوران تکفیری به عنوان پادوهای شکمبارگان وهابی، کینه خود از جبهه مقاومت اسلامی را در قالب طرح «معامله قرن» بروز داده تا نهال پرثمر پايداري را بخشکانند.

پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن تجديد پیمان با آرمانهاي بلند معمار كبير انقلاب اسلامي و دعوت از امت اسلام و هموطنان عزیز برای شرکت حداکثری در راهپيماي يوم الله قدس اعلام می دارند:

  1. با اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامي تمام توان خود در جهت تحقق اهداف نهضت جهاني اسلام را به كار خواهند بست و به همراه مردم عزيز و انقلابي ايران با حضور گسترده در راهپیمایی، عظمت و اقتدار امت اسلامي را در برابر آمريكا و غده سرطاني صهيونسيم فرياد خواهند زد و آمادگي خود را براي پيوستن به صف مبارزين مقاومت اسلامي و جهاد عليه اشغالگران قدس شريف اعلام مي نمایند.
  2. از مسلمانان روزه دار کشورهای منطقه می خواهیم با گوش جان سپردن به ندای قرآنی «فلا تطع الكافرين و جاهدهم به جهاداً كبيرا»، مانع همداستانی حکام کشورهای اسلامی با کفار، در انعقاد قرارداد ننگین «معامله قرن» شوند.
  3. از مردم شریف فلسطین می خواهیم همچنان به مقاومت جانانه خود ادامه داده و گلوي رژیم رو به زوال صهیونیستی را تا قطع آخرین نفسهای شومش با افتخار و اقتدار بفشارند.
  4. مسئولان و خواصی که همچنان با «خیال خام گشایش با مذاکره» سرمایه های ملت و انقلاب را به باد فنا دادند به هوش آیند؛ گزیده شدن از یک سوراخ برای بار دوّم خلاف عقل است. پس از برلین و برجام، اکنون حتی حکومت خودگران و محمودعباس هم فهیمد که اگر به دشمن اعتماد نمی کرد، فریب نمی خورد. مذاکره و سازش، آتش زدن به خرمن سرمایه های ملت است بدون هیچ دستاوردی؛ اما هزینه کردن در مقاومت اسلامی سرمایه گذاری برای دستاوردهای گسترده تر و ماندگارتر است.
  5. نشریات، سلبریتی ها و غربزدگان و دلباختگان به سراب لیبرالیسم چشم باز کنند و ببینند که سردمداران دول اروپایی دست کمی از مثلث شوم یاد شده در جنایت به ملت فلسطین و سایر ملتها، حتی مردم خودشان ندارند. دیگر مثل روز روشن است که شعار دموکراسی، حقوق بشر، آزادی و مبارزه با تروریسم روشهایی برای دوشیدن ملتهاست. شما اگر خود آمادگی آن را دارید، آزادید! لطفاً این ننگ را برای ملت شریف ایران نخواهید.

چه زیباست تحقق وعده الهي که از زبان نایب امام زمان عجل ا... تعالی فرجه الشریف صادر شد؛ انشاءالله به زودی نابودی رژیم غاصب، آزادي قدس شريف و برپایی نماز در مسجدالاقصی را به امامت امام خامنه اي عزیز به چشم خواهیم دید.

 

سازمان بسيج پيشكسوتان جهاد و شهادت کشور

رمضان المبارک 1398