سرلشکر سلامی: رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند همه امکانات را برای رسیدگی به محرومان بکار بگیریم

سرلشکر سلامی: رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند همه امکانات را برای رسیدگی به محرومان بکار بگیریم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بارها شاهد بوده‌ام که رهبر انقلاب چقدر برای آسایش و رفاه مردم دغدغه دارند و به ما تاکید و توصیه کرده‌اند که همه امکانات و توان خود را برای رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه محرومان، به کار بگیریم.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از فارس از ماهشهر، سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: خدا را شاکرم که آغاز زندگی این زوج‌های عزیز را می‌بینم و آرزوی خوشبختی برای‌شان دارم. 

وی افزود: بنا بر فرموده قرآن، زوج‌ها نفس واحده هستند و گوهر خلقت آن‌ها یکی است. فلسفه ازدواج آرامش و سکینت است حاصل ازدواج هم باید آرامش باشد.

سرلشکر سلامی گفت: این جوانان عزیز باید بدانند که زندگی، سختی دارد و چیزی که می‌تواند سختی‌ها را به شیرینی تبدیل کند، صبر، تحمل و دوست داشتن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه عنوان کرد: اگر دست به دست یکدیگر بدهیم مشکلات بسیار کوچک‌تر از توان ما برای حل آن‌ها است. در یک جامعه همه با هم زندگی می‌کنیم، امت واحده هستیم،  ایران یک خانواده بزرگ است، هیچ‌کس غیر از خود ما حلال مشکلات ما نیست.

وی ادامه داد: نه کشورهایی که ابراز دوستی می‌کنند و نه دشمنان برای ما کاری نمی‌کنند و کلید حل مشکلات به دست خودمان است.

سرلشکر سلامی گفت: ما اینجا مامور و فرستاده رهبر عزیزمان هستیم که در اینجا حضور پیدا کرده‌ایم. بارها شاهد بوده‌ام که رهبر انقلاب چقدر برای آسایش و رفاه مردم دغدغه دارند و به ما تاکید و توصیه کرده‌اند که همه امکانات و توان خود را برای رسیدگی به مردم به ویژه محرومان، به کار بگیریم.

وی ادامه داد: ما دست های خود را به سوی خیرین و مهربان دراز می کنیم تا بتوانیم مشکلات را به فضل خدا حل کنیم، طی بازدیدی که امروز از شهرک طالقانی، چمران، بندرامام و دیگر مناطق شهرستان بندرماهشهر داشتیم، نیازمندی‌ها بررسی شد و برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به اقدامات سپاه برای محرومیت‌زدایی در این منطقه اشاره کرد و گفت: اقداماتی برای رفع محرومیت‌ها در نظر گرفته شده است که نقطه شروع خوبی است؛ به همین منظور ساخت ۱۰۰ منزل مسکونی، درمانگاه و مدرسه،کارگاه‌های اشتغالزایی و توزیع ۲ هزار بسته‌های معیشتی از جمله این موارد است.

وی اضافه کرد: این موارد نقطه شروعی است اما کافی نیست، همه دستگاه‌ها در این میان مسئول هستند‌، بیایید با برادری و اخوت الهی به جنگ با این مشکلات برویم و در اقدامات اولیه متوقف نشویم، هرجای کشور مشکلات و محرومیتی وجود دارد  باید برای رفع آن بکوشیم و زندگی مناسبی را که برازنده ملت شریف ماست فراهم کنیم.

سردار سرلشکر سلامی در پایان با بیان اینکه ما از موضع حاکم صحبت نمی‌کنیم و فرمانبر مردم هستیم، خاطرنشان کرد: نباید سر بر بالین گذاشت آن هم در شرایطی که هموطنان ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند، هر خدمتی انجام شده است از جیب بیت المال است، تا زمانی که به عزت و فراخی کامل نرسیم دست از تلاش برنمی داریم.