زمان، مکان و چگونگی عملیات را ما تعیین می‌کنیم

سردار شکارچی:
زمان، مکان و چگونگی عملیات را ما تعیین می‌کنیم

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از تسنیم؛ سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی با اشاره به ابعاد جنایت آمریکا در ترور سردار سپبهد قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس و همراهانش گفت: آمریکای جنایتکار با هدف استکباری خود در منطقه به‌دلیل اینکه دستش از داعش و جنایات داعشی کوتاه بود و منشأ مخالفت و مقابله مردانه و مجاهدانه با داعش را سردار سلیمانی و آقای ابوالمهدی مهندس می‌دانست، دست به این جنایت تروریستی زد.

وی افزود:‌ آمریکا با این اتفاق نقاب از چهره برداشت و نهایتاً به دنیا اعلام کرد که هم خودش منشأ همه تروریست‌های عالم است و رهبری همه تروریست‌های عالم را به‌عهده دارد و هم آنها را تجهیز و پشتیبانی می‌کند و هر جا که این تروریست‌ها کم بیاورند خود او وارد میدان می‌شود.

 

سردار شکارچی گفت: آمریکایی‌ها فکر کردند اگر سردار سلیمانی و شهید ابوالمهدی را از سر راه بردارند جبهه مقاومت تضعیف می‌شود و می‌توانند بیشتر به مردم منطقه زور بگویند در حالی که با شهادت سردار سلیمانی تفکر و اندیشه ایشان به‌شکل عرضی و طولی گسترده می‌شود و استمرار پیدا خواهد کرد و با جایگزینی مناسبی که مقام معظم رهبری انجام دادند و سردار قاآنی که کوهی از تجربه کنار سردار سلیمانی است خواهند دید که این اندیشه حتماً استمرار پیدا خواهد کرد و از گذشته قوی‌تر نیز خواهد شد.

 

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح ادامه تأکید کرد: نکته دیگر  که باید به آن اشاره کرد این است که  آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران در پاسخگویی حتماً عجله نخواهد کرد. ما حتماً فکر می‌کنیم و یک برنامه‌ریزی خواهیم کرد که با حوصله پاسخ این اقدام تروریستی را در آینده به‌شکل کوبنده و پرقدرت بدهیم. این مسئله را آمریکا بداند که جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در برابر این جنایت تروریستی کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد: ما هستیم که مکان و زمان و چگونگی اقدام و مقابله به مثل را تعیین خواهیم کرد و ضرب‌شست جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را نشان خواهیم داد. جمهوری اسلامی با صراحت اعلام می‌کند که از جبهه مقاومت با تمام توان دفاع خواهد کرد و در مقابل نظام سلطه و در رأس آن در برابر آمریکای جنایت‌کار و تروریست نه‌فقط دفاع و ایستادگی، بلکه از راهبردهای هجومی در قبال آمریکا استفاده خواهد کرد.

سردار شکارچی گفت: نکته‌ای که مهم است این است که مردم ما باید صبوری کنند و بدانند که ما با شهادت شهید سلیمانی تضعیف نشده‌ایم و ان‌شاءاالله قوی‌تر خواهیم شد. خون شهید سلیمانی در رگ‌های این ملت و جبهه مقاومت خواهد جوشید. خون شهید ابومهدی در ملت قهرمان عراق و حشد الشعبی خواهد جوشید و آمریکایی‌ها باید بساط خود را جمع کنند و از منطقه خارج شوند و اگرنه باید خسارات زیان‌باری را به‌تن بخرند.

وی افزود: آمریکایی‌ها بدون مجوز در عراق حضور دارند و بدون درخواست رسمی این کشور در عراق حضور دارند و چراغ‌خاموش و بدون هماهنگی مردم عراق زورگویانه وارد این کشور می‌شوند و به‌صورت کاملاً غیرقانونی عملیات جنایت‌کارانه تروریستی انجام می‌دهند و کسی را که به‌درخواست مردم و دولت عراق به‌شکل  قانونی در این کشور حضور دارد در پایتخت این کشور ترور می‌کنند. آنها باید پاسخگوی مردم جهان باشند.