براساس رساله امام خمینی (ره) عمل کنید

وصیت‌نامه شهید یعقوب بانی‌فطین:
شهید یعقوب بانی‌فطین در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید: پیرو ولایت فقیه باشید و براساس رساله امام خمینی (ره) عمل کنید، با همه سختی‌ها مبارزه کنید، چون لازمه انقلابی بودن استقامت در برابر سختی‌ها و مشکلات است.     

شهید يعقوب بانی‌فطين، فرزند غفار در تاریخ ۲۷ آذر ۴۴ به دنیا آمد و در حالی که ۱۸ سال سن داشت در عملیات خیبر در جزایر مجنون خوزستان به شهادت رسید.

در وصیت‌نامه شهید آمده است:

بسم رب الشهداء والصديقين

شهادت سر آغاز پايندگی است/ نترسم زمرگی که خود زندگی است

خدايا وقتی به خاک می‌سپارتم به يادم باش چرا که در زنده بودنم هميشه بياد تو بودم، خدايا، شهادت را نصيبم گردان و دل پردرد پاسداران را با فتح و پيروزی بر کافران خوشحال و شاد بگردان.

شرم دارم که راحت بميرم چون پاسداری که لباس پاسداری بر تن می‌کند اولين آرزويش اين است که در رختخواب نميرد برای اينکه حسين (ع) در ميدان کربلا شهيد شد.

به خدا سوگند که هرکجا باشم با انبياء خدا هستم و راه آنها را ادامه می‌دهم و سنگرشان را که همان سنگر مبارزه با کفر است خالی نمی‌گذارم.

اين وصيت‌نامه را زمانی می‌نويسم که فردايش به خط مقدم جبهه حق عليه باطل اعزام می‌شوم از تمامی برادران و خواهران خواهشم اين است که برايم دعای مغفرت کنند چون با کوله باری از گناه به سوی خدا می روم.

از کسانی که مرا می‌شناسند و يا کسی را سراغ دارند که از من بدی ديده است پيش رفته و طلب رضايت کنند، هميشه گوش به فرمان امام عزيزمان باشيد و از اين نعمت گرانبهايی که خداوند نصيب ما کرده است حداکثر استفاده را بکنيد، هميشه نمازتان را با خلوص نيت بخوانيد، روزه بگيريد و امر به معروف و نهی از منکر کنيد.

و ای مادر بر تو بشارت باد که خداوند اين سعادت را نصيب تو کرد که فرزندت در راه خدا شهيد شود.

البته اگر مقبول درگاه خدا گشته و از اين آزمايش و تحقيق سربلند و پيروز به درآيم دعا کنيد که خداوند فدا شدن اين جسم بی‌ارزش را مورد قبول قرار دهد.

پدر، مادر، برادر، خواهر، می‌دانيد هدف از خلقت ما چه بود و چيست آيا می‌دانيد زندگی اين دنيا ابدی نيست؟ بالاخره می‌دانيد که همه رفتنی هستيم پس چرا وقت را تلف کنيم، چرا با ديدن جنايات عظيمی که استکبار جهانی آمريکا مرتکب می‌شوند، ساکت بنشينيم پس ای عزيزان من برايم گريه نکنيد، چون همه بايد از اين دنيا برويم.

 مادر، خواهر و برادرم، بر من گريه نکن، برايم سياهی برتن نکنی که روح مرا عذاب خواهد داد و شما به جای گريه و زاری افتخار کنيد و به مردم دلداری دهيد چون انسان يک بار بيشتر نمی‌میرد پس چه خوب است که مردن در راه خدا باشد.

پيرو ولايت فقيه باشيد و براساس رساله امام خمينی (ره) عمل کنيد، با همه سختی‌ها مبارزه کنيد چون لازمه انقلابی بودن استقامت در برابر سختی‌ها و مشکلات است.