اهداء خون توسط پیشکسوتان بسیجی نیرو‌های مسلح قم در آستانه سالروز ورود آزادگان

پیشکسوتان بسیجی نیرو‌های مسلح استان قم در آستانه ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با حضور در مرکز انتقال خون میدان روح الله، خون خود را اهدا کردند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  جمعی از اعضای سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم در برنامه‌ای به همت این سازمان  در مرکز انتقال خون واقع در میدان روح الله حضور یافتند و با اهداء خون خود، ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشتند.

این گروه افراد که در بین آنان، پیشکسوتانی از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح وروحانیت حضور داشتند، با شعار «دیروز تقدیم خون در عرصه دفاع مقدس و امروز اهدای خون در عرصه دفاع از سلامت» خون خود را اهدا کردند.

حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، محمدرضا موحد جانشین سپاه استان، امیر علی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم و سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت و مسئولان کانون‌های بازنشستگی نیرو‌های مسلح از جمله شرکت کنندگان در این سنت خداپسندانه بودند.