بسیج پیشکسوتان بوشهر در پی اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) بیانیه ای صادر کرد

بسیج پیشکسوتان بوشهر در پی اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) بیانیه ای صادر کرد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" بسیج پیشکسوتان بوشهر در پی اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) بیانیه ای زیر را صادر کرد:

 

بسم الله قاصم الجبارین
و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه (قران کریم)
 کینه وعداوت استکبار جهانی  با توهین  به  عالی ترین شخصیت عالم اسلام وجهان بشریت حضرت محمد بن عبدالله (ص) و مقدسات اسلام قلوب میلیاردها  مسلمان  و مستضعفین عالم را جریحه دار کرده است. 
این آتش فتنه ای که توسط استکبار جهانی(شیطان بزرگ) و مزدور  تبهکارش یعنی مکرون  شعله ور شده است با هدف براندازی اسلام و انتقام از‌مسلمین عالم انجام گرفته است.
بد خواهان عالم و شیطان بزرگ و همه اذناب کوردلش بدانند مسلمین سلحشور وغیرتمند قاطعانه درمقابل این فتنه خواهند ایستاد ودشمنان زبون را تنبیه خواهند نمود.
تفکر نمرودی باید تقاص شود و باید تاوان سخت  توهین وهتاکی  به مسلمین را ذلیلانه بپردازند.
جبهه استکبار، امپراطوری خبیث، نحس ونجس ومنفور دنیا باید بفهمد که دوران بزن در رو گذشته و در مقابل هر ضربه ده ها ضربه کوبنده و پشیمان کننده خواهند خورد.
روحیه انقلابی، جهادی، سلحشوری وغیرتمندی امت اسلامی این اهانت به پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) را تحمل نخواهند کرد و به یاری خدا دستان ناپاک همه  یزیدیان را قطع  و ستمگران و طراحان فتنه اموی را به اشد وجه مجازات خواهند نمود.
ما پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان دشتستان، فتنه کور، ستمگرایانه  و مزدورانه استکبار جهانی را به شدت محکوم نموده و آمادگی خود را جهت بر خورد  قاطعانه و انقلابی با دست اندر کاران ومسببین این جسارت وهتک حرمت غیر قابل بخشش را اعلام می داریم.


پیشکسوتان جهاد وشهادت شهرستان دشتستان

 

بسیج پیشکسوتان سپاه امام صادق(ع) بوشهر