بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قزوین در محکوم نمودن اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قزوین در محکوم نمودن اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بیانیه صادر کرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"   سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قزوین در محکوم نمودن اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بیانیه صادر کرد. 

 

بسمه تعالی

 

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):
جوانان فرانسه !

از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟

سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟

 


بازماندگان جنگهای صلیبی وشکست اروپائیان ازمسلمانان امروز آتش انتقام را برافروخته وچون تاب تحمل شمشیرآخته مسلمانان را نداشتند با سلاح خدعه وفریب ،هجو و استهزاء به پیامبر رحمت یکبار دیگربه مصاف بامسلمانان برآمده اند تا ببینند مسلمانان امروز همان غیرتمندان شجاع و مقاوم دربرابرجنگ های صلیبی اند. ما پیشکسوتان عرصه هشت سال دفاع مقدس وجهاد وشهادت ضمن محکومیت اقدام موهن فرانسه  درپرتو بیرق برافراشته ولایت آماده و ثابت قدم منتظر اوامر نائب الامام فرماندهی معظم کل قوا هستیم ،تا با یک اشارت پاسخ پشیمان کننده به هجوگویان داده ودر اثبات ارادت به پیامبر رحمت محمد بن عبدالله صلی الله علیه وآله وسلم جانفشانی کنیم.
لبیک یارسول الله