بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت

سازمان بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه صادر کرد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سازمان بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه زیر را صادر کرد:

 

بسمه تعالی

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»(سوره مبارکه روم؛ آیه 60)

 

مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد." مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان معصومعلیهم السلام است، میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می­باشد که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی­بدیل در چهار دهه گذشته به یادگار گذاشته است.

حماسه نهم دی ماه؛ روز بصیرت و میثاق با ولایت یادآور روزی پرافتخار برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از ارزش­های نظام اسلامی است. در این روز مردم انقلابی و بصیر، یکبار دیگر وحدت و همدلی خود را به رخ دنیا کشیدند و با بهره­گیری از فرهنگ عاشورایی و موضع­گیری آگاهانه و قاطعانه، نقشه­های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.

اگرچه نزدیک به 11 سال از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 و فتنه­انگیزی گروهی بی­بصیرت می­گذرد، ولی اتفاقات تلخ آن دوران که ارزش‌ها، اصول و باورهای مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده بود فراموش شدنی نیست.

11 سال پیش مردم ایران 8 ماه هزینه بی­بصیرتی خواصی را دادند که با بازیگردانی اتاق فکرهای آمریکایی_انگلیسی، به بهانه­ی «تقلب» در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر، با نشانه گرفتن اصل نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند، ولی این مردم بودند که مثل گذشته، با حرکتی مثال زدنی و خلق حماسه بزرگ 9 دی پاسخ کوبنده و دندان­شکن به این افراد دادند و نگذاشتند خون­های ریخته شده برای دفاع از این مرز و بوم با آمال و آرزوهای عده­ای خائن به نظام و انقلاب، پایمال شود.

ملت بزرگ ایران با حماسه 9 دی ماه روح ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب را شاد کردند، دوستان انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساخت و دشمنان انقلاب را که به طمع افتاده بودند، ناامید و چشم فتنه را کور کردند.

دی ماه 99 هم همچون دی ماه 88 پس از 11 سال برای مردم ایران و عاشقان انقلاب ماندگار شد و با سالگرد شهادت فرمانده دلها سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهادت دانشمند هسته­ای شهید دکتر محسن فخری­زاده بار دیگر آلودگی همیشگی دست­های پلید آمریکای جنایکار و متحدانش و خباثت و رذالت خائنین و مستکبران برجهانیان علی الخصوص مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی پدیدار شد .

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه شهداء استان آذربایجان­غربی یاد شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخرای­زاده را گرامی داشته و اعلام می­دارد حماسه­ی ۹ دی یک حرکت مقطعی نبوده بلکه امری مداوم برخاسته از اعتقادات ملتی است که با توکل به خداوند سبحان با پیروی از ولایت فقیه، کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عج) خواهد سپرد.

والعاقبه للمومنین

 

 

سازمان بسیج پیشکسوتان  جهاد و شهادت سپاه شهداء استان آذربایجان غربی