بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان قزوین به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت

سازمان بسیج پیشکسوتان قزوین به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه صادر کرد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سازمان بسیج پیشکسوتان قزوین به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه صادر کرد.

بسم الله القاسم الجبارین  

با وجود همه ی فتنه گریهای دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون،وحدت و بصیرت آحاد ملّت بزرگ و شریف ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،  انسجام و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان اورده است. 
همبستگی ملت ایران در۹دی ایران سال۱۳۸۸،نمونه عینی این ادعا است. روزی که در تقویم جمهوری اسلامی ایران دینداری، عشق ورزی به میهن، وحدت و عشق به ولایت به تصویر کشیده شد. 
در ایام سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم. میتوان گفت که یکی از شاخصه های برجستگی این شهید بزرگوار محور مقاومت، افتخاری سربازی در سایه نعمت ولایت بود.پس برمااست با الگو قرار دادن  شهدای صدر اسلام همچون خانم حضرت  زهرا(س) و شهدای معاصر نظیر سردار کاظمی ها و سلیمانی ها و شهدای عزیز هسته ای همچون شهید فخری زاده ها و دیگر شهدای هسته ای در ادامه مسیر انقلاب نسبت به اطاعت از مقام معظم رهبری، نگذاریم خون آنان به هدر رود و تکیه بر علم و اگاهی و تسلط کامل در رسانه های دیداری، شنیداری و رسانه های مجازی با الگو پذیری از سخنان مقام معظم رهبری از نفود دشمن جلوگیری نماییم.
در پایان سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قزوین از ملت بصیر، مؤمن، انقلابی، عاشورایی و فاطمی و ولایت مدار  ایران اسلامی خصوصا از حماسه سازان نهم دی و با تعظیم به مقام شامخ شهیدان به ویژه مقام شهدای مدافع سلامت در کارزار با ویروس منحوس کرونا، با تأکید بر لزوم یکدلی و وفاق، هوشمندی و هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه و کید فتنه گون نوین دشمن با تأسی از رهنمود های مقام معظم رهبری و یادآوری تجربه تاریخی و سیاسی اجازه نخواهند داد به ممکلت آسیبی برسد.