توصیه می‌کنیم صهیونیست‌ها هرچه سریعتر به اروپا و آمریکا برگردند

سردار قاآنی:
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: به همه صهیونیست‌ها توصیه می‌کنم قبل از اینکه خانه‌هایی که در اروپا و آمریکا داشته‌اید گران‌تر بشود، به همانجا برگردید و خانه‌هایتان را بسازید.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از بسیج نیوز،  سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرلشگر شهید حجازی که صبح امروز در سازمان بسیج برگزار شد، طی سخنانی، گفت: سردار حجازی از جمله کسانی بود که در همراهی حاج قاسم برای پر کردن دست مقاومت، توان بالایی گذاشت و نماد آن خدمت‌هایی که شهید سلیمانی و حاج‌ قاسم کردند، در چنین وقتی-مقاومت جانانه‌ فلسطینی‌ها در مقابله با رژیم صهیونیستی- دیده شد.

وی افزود: چهلم شهادت این شهید عالیقدر نگذشته است که صحنه‌ای به‌وجود آمد و جهان اسلام و همه حق‌طلبان جهان، احساس سربلندی کردند از مقاومتی که در سرزمین فلسطین انجام شد. اینها تنها بخشی از خدماتی است که شهیدان عالیقدر ما شهید سلیمانی و شهید حجازی به جبهه مقاومت کرده‌اند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهید سلیمانی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «شهید سلیمانی دست بچه‌های مقاومت را پُر کرد» و دیدیم که غزه با وجود آنکه ۱۵ سال است در تحریم قرار دارد، چگونه مردانه از همه سرزمین فلسطین دفاع می‌کند.

سردار قاآنی افزود: در سه روز اول نبرد فلسطینیان با رژیم صهیونیستی به اندازه تمام جنگ ۲۲ روزه موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردیم که این اقتدار جبهه مقاومت است و معنی فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «دست این بچه‌ها را حاج قاسم پُر کرد» و این دست پر در این جنگ ۱۲ روزه خودش را نشان داد.

وی افزود: مقاومت فلسطین به گونه‌ای عمل کرد که از روز اول رژیم صهیونیستی ملتمسانه از کشورهای واسطه می‌خواست که تماس بگیرند و فشار بیاورند تا بچه‌های فلسطینی جنگ را متوقف کنند و این بچه‌های مقتدر شروطشان را بیان کردند و در صورت پذیرش شروط، حاضر به آتش‌بس بودند و تا زمانی که این شروط خود را به طرف صهیونیستی تحمیل نکردند، دست از جنگ برنداشتند.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: شاید برای شما جالب باشد زیرا این مطالب را در رسانه‌ها نمی‌گویند. سنگین‌ترین گلوله‌های مقاومت فلسطین، آخرین گلوله‌های بود که به سرزمین‌های اشغالی زده شد که این نشان‌ از قدرت، قوت و تعریف درست مقاومت است.

سردار قاآنی افزود: امروز در سراسر عالم به برکت شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهید حجازی، همه باور دارند که مقاومت در هر صحنه‌ای جواب می‌دهد. من به عنوان کسی که در کنار بچه‌های مقاومت حضور داشته و روحیه آنها را دیده و می‌شناسم، باید عرض کنم گذشت زمانی که رژیم صهیونیستی می‌خواست با سلاح، تیر و تفنگ، بچه‌های فلسطینی را از پا دربیاورد. امروز این بچه‌ها همه امکانات گسترده‌ای که در جنگ ۱۲ روزه استفاده کردند را در سرزمین‌های اشغال شده، تولید کردند.

وی افزود: بیش از سه هزار موشکی که از سمت مقاومت به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد، تولید شده در همین جغرافیا است. از امروز به بعد پیام مقاومت به فرزندان فلسطینی این است که برنامه‌ریزی‌هایتان باید برای اداره کل فلسطین باشد و بدون شک و تردید رژیم صهیونیستی باید به زمانی فکر کند که این سرزمین دیگر در کنترل و اختیار آنها نیست. به همه صهیونیست‌ها توصیه می‌کنم قبل از آنکه خانه‌هایی که در اروپا و آمریکا و جاهای دیگر فروختید و به سرزمین فلسطین آمدید، گرانتر از امروز شود، برگردید و خانه‌های خودتان را مجدداً خریداری کنید.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی باید فکری کند برای آن روزی که ذلیلانه این خاک را ترک می‌کند و برادران ما در فلسطین از امروز باید برای آن روز برنامه‌ریزی کرده و با تدبیر اقدام می‌کنند. فلسطینی‌ها در این جنگ ۱۲ روزه بسیاری از تأسیسات زیربنایی که می‌توانستند هدف قرار دهند را نداشتند زیرا زمان زیادی طول نخواهد کشید که خودشان از این تأسیسات استفاده خواهند کرد.

سردار قاآنی گفت: در جنگ ۱۲ روزه اثبات شد که فلسطینی‌های قهرمان باید در فکر اداره کل سرزمین خود باشند و رژیم صهیونیستی نیز باید از الان به فکر ترک این سرزمین باشد. این وعده الهی و قول رهبر معظم انقلاب و تحقق‌پذیر است و شهید حجازی کسی بود که در تحقق این وعده الهی عمرش را گذاشت.