اگر آبرویی داشته باشم، در آن دنیا قطعاً شما را شفاعت خواهم کرد

پیام امام خمینی (ره) به سردار شوشتری پس از عملیات مرصاد؛
پس از آنکه سید احمد آقا گزارش پیشرفت عملیات مرصاد توسط سردار شوشتری را به گوش امام (ره) رساند، امام خمینی (ره) خطاب به سردار شوشتری فرمودند: «در این دنیا که نمی‌توانم کاری را برای شما انجام دهم. اگر آبرویی داشته باشم، در آن دنیا قطعاً شما را شفاعت خواهم ک

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از دفاع پرس،  کتاب «نورعلی» چاپ انتشارات شهید کاظمی است که نیم‌نگاهی به زندگی و بندگی سردار شهید «نورعلی شوشتری» داشته و در بردارنده خاطراتی از زندگی و فراز و فرود‌های زندگی این سردار دلاور اسلام است، که در بخشی از آن با اشاره به حمله منافقین به کشور و شکل‌گیری عملیات مرصاد به نقش این شهید در آن برهه و پیام امام راحل به او پرداخته شده است.

با وقوع عملیات مرصاد، سردار نورعلی شوشتری به توصیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت  عملیات مرصاد را برعهده گرفت و به نقل از شهید صیاد شیرازی فرماندهی خوبی را از خود به نمایش گذاشت تا جایی که پس از تماس مرحوم سید احمد خمینی (پسر امام خمینی (ره)) با وی و ارائه گزارش پیشرفت عملیات، حضرت امام خمینی (ره) خطاب به سردار شوشتری فرمودند: «در این دنیا که نمی‌توانم کاری را برای شما انجام دهم. اگر آبرویی داشته باشم، در آن دنیا قطعاً شما را شفاعت خواهم کرد.»