پنجشنبه 7 آذر 1392 | 11:02
به‌همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران؛
همایش زینبیون ویژه خواهران طلبه بسیجی برگزار می‌شود
همایش زینبیون ویژه خواهران طلبه بسیجی برگزار می‌شود
همایش زینبیون ویژه خواهران طلبه بسیجی به‌همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش زینبیون ویژه خواهران طلبه بسیجی خبر داد و گفت: این همایش روز پنج شنبه هفتم آذرماه در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور حدود سیصد نفر از خواهران طلبه بسیجی در همایش زینبیون، ابراز داشت: در این همایش موضوع سبک زندگی اسلامی و تحدید نسل و مضرات آن از نظر علمی و اجتماعی باحضور اساتید مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام شاهانی برگزاری این همایش مصادف با ایام ماه محرم‌الحرام و ایام متعلق به حضرت زینب کبری(س) را مورد اشاره قرارداد و گفت: در همایش زینبیون از بسیجیان ولایتمدار، فعال و نخبه در عرصه‌های گوناگون و همچنین بسیجیانی که در سال گذشته در برپایی نمایشگاه یاد یاران فعالیت داشته و در جشنواره ورزشی رتبه آوردند، تقدیر می‌شود.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ پخش کلیپ با موضوع دفاع مقدس و گزارش فعالیت‌های بسیج طلاب و روحانیون را از دیگر برنامه‌های همایش زینبیون مطرح کرد.

حجت‌الاسلام شاهانی اظهار داشت: بسیجیان، امسال در نخستین روز از هفته بسیج، توفیق زیارت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را در اجتماع سراسری فرماندهان بسیجی در مصلی تهران پیدا کردند.

وی با بیان این‌که بسیجیان در هفته بسیج، در مراسم عبادی ـ سیاسی نماز جمعه اجتماع عظیمی داشتند، افزود: حدود ده حلقه نمونه از حلقه‌های صالحین بسیج طلاب به تعداد دویست نفر در مراسم نماز جمعه در دانشگاه تهران حضور بهم رساندند و سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین سخنران این مراسم بودند.

حجت‌الاسلام شاهانی همچنین از اعزام مبلغین بسیجی خواهر و برادر برای همراهی با کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در هفته بسیج خبر داد گفت: بیش از صد نفر روز مبلغ برادر اعزام و از روز جمعه اعزام راهیان دانش آموزی خواهران هر روز به تعداد پنج نفر آغاز شده و به مدت بیست و پنج روز ادامه دارد.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ اظهار داشت: فصلنامه فکه تحت عنوان ویژه نامه روحانیون رزمنده به تعداد 5 هزار جلد منتشر و آماده توزیع است

منبع : خبرگزاری رسا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.