دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 | 08:56
سردار نقدي در اختتاميه جشنواره فيلم بسيج:
دستگاههاي فرهنگي به ويژه وزارت ارشاد قدر هنرمندان متعهد را بدانند
دستگاههاي فرهنگي به ويژه وزارت ارشاد قدر هنرمندان متعهد را بدانند
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: نبايد شاهد دغدغه هاي ولايت در حوزه فرهنگ باشيم بلكه بايستي با عملكرد ارزشي دستگاههاي فرهنگي، تشكرهاي ولايت را از متوليان فرهنگي بشنويم.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در اختتاميه جشنواره فيلم كوتاه بسيج كه امروز عصر با حضور جمع كثيري از هنرمندان در حوزه فيلم و سينما در فرهنگسراي انديشه وزارت ارشاد برگزار شد، گفت: اسلام به زن جايگاه مهمي را عطا نموده و آن هم به دليل تربيت نسل ها مي باشد و هيچ مقامي به اين جايگاه نمي رسد.

سردار نقدي با اشاره به تجليل از خانواده شهدا در اين جشنواره بيان كرد: شهيدان الگوها و ستاره هاي راه و برترين هنرمندان تاريخ اند كه غني ترين پيام ها را براي بشريت جاودانه نمودند.

وي به ايثار و مجاهدت طلبه شهيد علي خليلي اشاره نموده و افزود: برخي انتقاد مي كنند كه ناهنجاري هاي فرهنگي را نمي توان با برخورد انتظامي اصلاح كرد ولي متاسفانه شاهديم وقتي امثال شهيد خليلي با قول لين قصد اصلاح دارند، مظلومانه به شهادت مي رسند.

رييس سازمان بسج مستضعفين در همين خصوص ادامه داد: متاسفانه از افرادي همچون علي خليلي هيچ حمايتي نمي شود در حالي كه بايستي قدر چنين افرادي را دانست. 
وي همچنين به تصور واهي عده اي كه شهادت را مورد وحشت نيروهاي ارزشي مي دانند، بيان كرد: اينگونه شهادت ها موجب تقويت روحيه نيروهاي ارزشي انقلاب در اداي فريضه امر به معروف و نهي از منكر ميگردد، چرا كه جوانان بسيجي عاشق و مشتاق شهادت هستند.

ايشان ضمن تجليل از خانواده شهيد هادي باغباني مستند سازي كه در سوريه به شهادت رسيد، عنوان داشت: اين هنرمند بسيجي مجاهدانه جنايات ضد حقوق بشري نظام سلطه را عليه مردم سوريه به تصوير كشيد و با هنر خود توانست ارزش هاي ماندگاري را در تاريخ اين كشور به ثبت برساند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج در بخش ديگري از اين مراسم با تجليل از مرضيه دباغ بيان كرد: اين خواهر مجاهد حقا و انصافا الگوي زن مسلمان است كه در سالهاي خفقان پهلوي پا به پاي ملت مجاهدت كرده و حضوري فعال داشتند.

وي خانم دباغ را مظهر ولايت مداري زن مسلمان دانسته و اظهار داشت: اين خواهر در اطاعت از ولايت با هيچ گروه و جرياني رودربايستي نكرده و اميدواريم زنان و دختران ما از اين بانوي مجاهد الگو بگيرند.
سردار نقدي با تشكر از دست اندركاران فيلم بسيج به دليل قدرداني از پيشكسوتان ارزشي فيلم و سينما تاكيد كرد: پيشكسوتان و جوانان هنرمند ارزشي حجت هايي هستند كه دستگاه هاي فرهنگي به ويژه وزارت ارشاد بايستي قدر اينان را بدانند و از مسئولان نمي پذيريم كه بگويند هنرمند ارزشي نداريم.

وي ادامه داد: هنرمندان متعهد سرمايه هاي عظيمي هستند كه بايستي مورد توجه قرار گيرند.

سردار نقدي در پايان بيان كرد: نبايد شاهد دغدغه هاي ولايت در حوزه فرهنگ باشيم بلكه بايستي با عملكرد ارزشي دستگاههاي فرهنگي، تشكرهاي ولايت را از متوليان فرهنگي بشنويم.

 

منبع : خیرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.