دوشنبه 21 فروردین 1391 | 17:28
رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا:
سرویس: دفاع مقدس
سرویس: دفاع مقدس
رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا با اشاره به ویژگی شخصیتی شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی یک بسیجی تمام عیار و مرام او بسیجی بودن است.

بسیج پیشکسوتان "

امیر سرتیپ حسن سیفی در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار داشت: روزی که صیاد شیرازی ترور شد در واقع ساده‌زیستی و نجابت مسئولان، ترور و مورد هدف دشمنان نظام قرار گرفت.
وی، صیاد شیرازی را دارای دو چهره آشکار و پنهان دانست و افزود: چهره آشکار او که همه در نشریات و مجلات و مقالات می‌بینند و چهره پنهان او این است که وقتی ترور شد منافقان در پادگان اشرف عراق خوشحال و دوستداران انقلاب اشک در چشمان آنها بود.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا شهید صیاد شیرازی را صیاد بامرام عنوان کرد و گفت: مرام صیاد بسیجی بودن و در خط ولایت و رهبری بودن است.
سیفی عاقبت اندیشی، خداترس بودن، سخت کوشی در مقابل دشمن و وفاداری به ولی فقیه زمان خود را از ویژگی‌های بارز شهید صیاد شیرازی دانست.
وی فرماندهی کردن 418 عملیات دوران جنگ توسط صیاد شیرازی، همراهی با امام، تربیت 1500 فرمانده شهید و حضور مداوم در جبهه‌های کردستان و جنوب را از دیگر ویژگی‌های این سردار شهید اسلام برشمرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا، بسیجی تمام عیار را یکی از باورهای شهید صیاد شیرازی دانست و اذعان داشت: فرمایشات امام و مقام معظم رهبری را باور داشت و آن‌ها برای او فتوا بود.
سیفی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی به سه محیط حساس بود، ادامه داد: محیط خانواده، محیط آموزشی و محیط شغلی از جمله این محیط‌ها است.
وی محیط شغلی را محیط نوکری به مردم دانست و یادآور شد: محیط شغلی را باید یک محیط نوکری به مردم قرار داد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.