چهارشنبه 4 دی 1392 | 12:46
پیشکسوت بسیجی لرستانی
سازمان بسیج پیشکسوتان پل ارتباطی رزمندگان دوران دفاع مقدس با بسیج
سازمان بسیج پیشکسوتان پل ارتباطی رزمندگان دوران دفاع مقدس با بسیج

 

 

 

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت":بنده علی عباس باروند هستم از استان لرستان شهرستان پل دختر . همانطوری که امام راحل فرمودند لازم است پیشکسوتان دوران دفاع مقدس همیشه و در همه حال در صحنه های مختلف نظام اسلامی حاضر و آماده باشند، لذا ماهم بر خودمان تکلیف می دانیم که در برنامه های بسیج و هر صحنه ای که مسئولین سپاه و بسیج نیاز به حضور نیروهای انقلابی داشته باشند حضور داشته باشیم. همانطوری هم که مقام معظم رهبری فرمودند بازنشستگی انزوا و خانه نشینی نیست بلکه دوران افتخار و بالندگی است لذا ما بر خودمان تکلیف می دانیم با توجه به فرمایشات امام و مقام معظم رهبری برقراری ارتباط پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با بسیج را هم به فال نیک می گیریم که این سازمان می تواند یک پل ارتباطی برای ارتباط پیشکسوتان با سپاه و بسیج برای انتقال تجربیات باشد .

شما می دانید که سپاه و بسیج بطن مردم اند و مردم علاقه مند به رزمندگان وپیشکسوتان هستند و حرفی را که پیشکسوتان به مردم می گویند بهتر مورد قبول واقع می شود .

ما می بینیم گاهی در همین سرزمین های مقدس و راهیان نور افرادی می روند که خودشان جبهه نبودند لذا  برای عزیزانی که می خواهند دوران جنگ و آن رشادتها را باور بکنند قابل قبول نیست .

یا در جاهایی بوده که به خاطر یک اتاق که در اختیار بسیج پیشکسوتان گذاشتیم امروز هر موقع وارد تشکیلات سپاه می شویم حضور بسیجیان و پاسداران پیشکسوت در سپاه مشهود است.

لذا امیدواریم که بسیج برنامه هایش را متناسب با حال پیشکسوتان تنظیم کند،عزیزان پیشکسوت فرزندانشان بزرگ شدند بعضی دانشجو هستند، بعضی ازدواج می خواهند بکنند به هرحال مشکلاتی هست و همانطوری که امام فرمودند نگذارید پیشکسوتان در پیچ و خم زندگی روز مره به فراموشی سپرده شوند.

والسلام علیکم و رحمۀ الله ...

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.