یکشنبه 29 شهریور 1394 | 12:56
مصاحبه با برادر خراسانی مسئول دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان نظرآباد
مصاحبه با برادر خراسانی مسئول دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان نظرآباد

 

 

اردوی جهادی ستاد سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مدت پنج روز در امامزاده ابوالحسن(ع) نظر آباد واقع در روستای گازُرسنگ از توابع شهرستان نظرآباد استان البرز برگزار شد به همین منظور خبرنگار "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  گفتگویی با برادر سید رسول خراسانی مسئول دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان نظرآباد انجام داد، که در زیر مشاهده می کنید:

 

برادر سید رسول خراسانی در ابتدا  توضیحی در ارتباط با امامزاده و منطقه داد و گفت: آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) از نوادگان امام جعفر صادق(ع) در غرب منطقه نظرآباد که معروف به منطقه مسکین آباد است واقع شده است،این امامزاده از نظر ساختمانی جزء آثار باستانی ایران است که بنای آن به دوران صفویه و حدود 400 سال پیش بر میگردد، که ظاهرا کارونسرایی که در اینجا است محل اسکان و استراحت مسافران که از جاده ابریشم عبور می کردند بوده است.

 

 

وی در رابطه با تیم جهادی که برای کار به امامزاده آمده بودند گفت: باعث افتخار ما است که در خدمت پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم، این عزیزان از شنبه 14 شهریور تا روز چهارشنبه 18 شهریور  با حضور خودشان باعث دلگرمی ما شدند. در بحث کارهای محوطه سازی امامزده شامل: جدول کشی ، خاک برداری محوطه سرویس بهداشتی و صاف نمودن آن، دیوار کشی اطراف امامزاده ، کندن جای تیر چراغ برق  امامزاده فعالیت داشتند.حضور این عزیزان باعث دلگرمی و تسریع در کار عمرانی این امامزاده شد.

وی در رابطه با روحیه جهادی در گروه پیشکسوتان افزود: الحمدالله چند دهه جنگی صورت نگرفته است ، ولی این عزیزان نشان دادند دارای روحیه جهادی می باشند و با وجود سن زیادی که اکثر این پیشکسوتان دارند  ولی چند برابر  نیروهای جوان کار می کنند.

 

 

وی در مورد حجم کار انجام شده گفت: مساحت امامزاده بیش از 4000 متر مربع است که تمام کارهای محوله به این گروه در این مدت اندک به طور کامل انجام شده است.

برادر خراسانی در انتها با تشکر از عزیزانی که در این امر جهادی حضور داشتند خواستار شرکت گروه های جهادی بیشتری در این منطقه شدند. 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.