سه شنبه 1 دی 1394 | 16:00
4 و 6 دی ماه؛
برگزاری دو مراسم در سالگرد شهادت شهید تقوی فر
برگزاری دو مراسم در سالگرد شهادت شهید تقوی فر
همسر شهید حمید تقوی‌ فر: مراسم سالگرد شهادت همسرم در اهواز و تهران با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" تعدادی از همرزمان و دوستان شهید حاج حمید تقوی فر روز دوشنبه 30 آذر با خانواده آن شهید دیدار داشتند، در این دیدار همسر شهید از برگزاری مراسم سالگرد در اهواز و تهران خبر داد و گفت: این مراسم جمعه 4 دی ماه از ساعت 9 الی 11:30 با حضور سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در حسینه عاشقان ثارالله در اهواز واقع در چهار راه آیت الله طالقانی برگزار خواهد شد.

همسر شهید تقوی فر به برگزاری مراسم گرامیداشت دیگری در تهران خبر داد و اظهار کرد: مراسم گرامیداشت دیگری هم در مسجد ولی عصر تهران واقع در جنب پارک ساعی روز یک شنبه 6 دی ماه از ساعت 15 الی 17 با حضور سردار شیرازی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا برگزار می‌شود.

همسر شهید تقوی با دعوت از عموم مردم ولایت مدار اهواز و تهران گفت: از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دوستان و همرزمان شهید و عموم مردم ولایت مردار برای حضور در مراسم سالگرد دعوت می کنم تا در این مراسم شرکت نمایند.

 

شهید "حمید تقوی فر" مدافع حرم امامین عسکریین(ع) ششم دی ماه سال گذشته در منطقه عمومی سامرا در 110 کیلومتری شمال بغداد بر اثر تیراندازی عوامل تکفیری و جنایتکار داعش به فیض شهادت نایل آمد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.