پنجشنبه 1 بهمن 1394 | 12:22
دیدار جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با خانواده شهید عباس کریمی
شهید مانند گوهر در صدف می باشد که ما باید آنها را پیدا کنیم
شهید مانند گوهر در صدف می باشد که ما باید آنها را پیدا کنیم
همسر شهید عباس کریمی: خاطرات شهیدان چاپ و منتشر شده، شهیدان کسانی را می خواهند که به وصیتنامه ها و توصیه های آنها عمل کنند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت روز چهارشنبه 23دی به قصد دیدار با خانواده شهید عباس کریمی راهی کاشان شدند، در این نشست که برادر باقر فرهنگ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان هم ما را همراهی می کردند، گفتگویی در خصوص ویژگی های اخلاقی شهید با همسر و دو برادر همسر شهید انجام گردید که خلاصه ای از آن به این شرح است:

همسر شهید عباس کریمی به ویژگی های اخلاقی همسرشان اشاره داشتند و گفتند : شهید عباس کریمی بسیار  وظیفه شناس بود و به بیت المال توجه ویژه ای داشت به طوری که یک روز حلقه چسبی در کیف ایشان بود من آن را برداشتم و مقداری از آن را برای استفاده بریدم ، ایشان  تا من را دید با ناراحتی گفت: چه کار می کنی این برای محل کار من می باشد و شما نباید از بیت المال در خانه استفاده نمایید.

خودشان را از  همه پایین تر  می دید و به هم احترام می گذاشت و زودتر از همه سلام می کرد ایشان حتی به بچه ها احترام می گذاشت و می گفت: این ها چند سال بعد بزرگ می شوند و انقلاب به دست این بچه ها باید ادامه پیدا کند.

همسر شهید به کوتاه بودن زندگی مشترکشان اشاره داشتند و گفتند : زندگی ما خیلی کوتاه بود، شاید زندگی مشترکمان دو سال بود ولی ما کمتر از دو ماه پیش هم نبودیم و در این مدت کوتاه درس های زیادی از این شهید آموختم .

تا زمانی که ایشان شهید نشده بود ما نمی دانستیم ایشان فرمانده لشکر هستند و چه جایگاهی در سپاه دارند، حتی زمانی که مجروح شده بودند به من خبر نداده بودند، من مجروحیت شهید عباس کریمی را از دوستان ایشان اطلاع پیدا کردم.

همسر شهید  عباس کریمی توصیه ای هم داشتند و گفتند: خاطرات شهیدان چاپ و منتشر شده، شهیدان کسانی  را می خواهند که به وصیتنامه ها و توصیه های آنها  عمل کنند. شهید عباس کریمی و سایر شهیدان تمایل به مطرح شدن نداشتند و ما باید شهیدان را همچون گوهری که در صدف پنهان شده اند پیدا و آن را معرفی کنیم.

 

{پسر شهید عباس کریمی}

 

 

تهیه و تنظیم : امین حرثی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.