سه شنبه 8 تیر 1395 | 16:47
دیدار جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با خانواده شهید سید محمدرضا دستواره
به خانواده شهدای مدافع حرم غبطه می خورم
به خانواده شهدای مدافع حرم غبطه می خورم
همسر شهید سید محمدرضا دستواره: شهدای مدافع حرم درجات بالایی دارند و من به خانواده آنها غبطه می خورم و به تمام مدافعان حرم افتخار می کنم و همیشه دعایشان می کنم.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" جمعی از مسئولین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت شامل سردار کریم پور مدیر مسئول نشریه سازمان، سردار افروز جانشین سازمان،سردار اسلامی، برادر امیر آبادی و برادر رستگارنیا با خانواده شهید سردار سید محمدرضا دستواره دیدار داشتند، که خلاصه ای از آن به این شرح است:

  همسر شهید سید محمدرضا دستواره پاک بودن همسر را ناشی از تدین خانواده اش دانست و گفت:  وقتی خانواده ای 3 پسر داشته باشد و هر 3 فرزند هم شهید شود، باید در خانواده آنها پیدا کرد و آن نان حلالی است که پدر خانواده بر سر سفره آورده است.

 بسیار شوخ طبع بود و امکان نداشت نیم ساعت در کنار شما باشد و شما را نخنداند و به خانواده اهمیت زیادی می داد، در جبهه کمترین زمانی  که داشت می آمد به خانواده سر می زد و می رفت و اگر امکان حضور نداشت نامه می نوشت و جویای حال ما می شد. به نماز توجه ویژه ای داشت و در هنگام نماز از شدت گریه شانه هایشان می لرزید.

همسر شهید با تجلیل از ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم اظهار داشت: زبان از بیان ایثار و فداکاری مدافعان حرم قاصر است، این ها جز نخبگان انقلاب می باشند و شرایط آنها و خانواده آنها بسیار سخت تر از شهدای دفاع مقدس است، من به خانواده آنها غبطه می خورم و به تمام مدافعان حرم افتخار می کنم و همیشه دعایشان می کنم.

 

تهیه و تنظیم : امین حرثی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.