جمعه 12 خرداد 1391 | 10:53
مدیر رادیو صدای اسلام فیلیپین:
اندیشه های امام خمینی بنیان های رژیم صهیونیستی را سوزانده است
اندیشه های امام خمینی بنیان های رژیم صهیونیستی را سوزانده است
نجیب رسول مدیر رادیو صدای اسلام فیلیپین با اشاره به اینكه مقابله با صهیونیست ها شالوده اصلی تفكرات امام خمینی (ره) بود، گفت: صهیونیست ها هنوز هم از اندیشه های امام خمینی (ره) وحشت دارند و بنیان های آنان از تفكرات امام آسیب دیده است.

بسیج پیشکسوتان

نجیب رسول روز جمعه در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان كرد: امام خمینی (ره) همواره این موضوع مهم را به مسلمانان گوشزد می كرد كه صهیونیست ها اصلی ترین دشمنان جهان اسلام هستند و اكنون نیز مصائب جهان اسلام وابستگی ها به صهیونیسم جهانی و دخالت های آشكار رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح كرد: هرگونه مخالفت در گوشه و كنار جهان با خوی ضدانسانی صهیونیست ها ناشی از تفكرات و اندیشه های امام خمینی (ره) كه هنوز هم بنیان های رژیم صهیونیستی را به لرزه در می آورد.

مدیر رادیو صدای اسلام فیلیپین همچنین اظهار داشت: انتفاضه در فلسطین و مقاومت در لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی درس هایی است كه از آرمان های امام خمینی (ره) گرفته شده است و اكنون كه بیش از 24 سال كه از رحلت آن مرد بزرگ می گذرد هنوز هم آن آرمان ها زنده بوده و بلای جان صهیونیست هاست.

این اندیشمند فیلیپینی با تاكید بر اینكه عزت مسلمانان جهان در گرو پیروی از آرمان های امام خمینی (ره) است، خاطرنشان كرد: خواسته رهبر انقلاب اسلامی ایران سرافرازی مسلمانان و بازگشت جهان اسلام به جایگاه اصلی خود بود و این تفكر و ایده هنوز هم در جهان زنده است.

مدیر رادیو صدای اسلام فیلیپین تاكید كرد: امام خمینی (ره) توانست آگاهی و خیزشی را در جهان ایجاد كند كه ثمره آن را امروز در سراسر جهان مشاهده می كنیم.

وی با اشاره به اینكه اندیشه های امام خمینی (ره) امروز جمهوری اسلامی ایران را طلایه دار مقابله با استكبار جهانی و زورگویی های قدرت های سلطه جو كرده است، گفت: امروز ایران در راس جبهه مقابله با سلطه غربی ها قرار دارد و بر این اساس است كه غربی ها تلاش می كنند تا این كشور مسیر پیشرفت های خود را ادامه ندهد زیرا قدرت ایران كاهش نفوذ و سلطه آنان را در جهان رقم خواهد زد.

نجیب رسول ادامه مسیری كه امام خمینی (ره) در مقابل جهان اسلام قرار داد را یك ضرورت دانست و اظهار داشت: پیگیری این مسیر عزت و اقتدار جهان اسلام را به دنبال خواهد داشت و دور شدن از آن زوال و وابستگی را به ارمغان خواهد آورد.

انتهای خبر/ع1

منبع:.irna

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.