چهارشنبه 19 بهمن 1390 | 12:19
شخصيت‌هاي ملي همراه مردم در راهپيمايي 22 بهمن شركت كنند
شخصيت‌هاي ملي همراه مردم در راهپيمايي 22 بهمن شركت كنند
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: انتخابات مجلس ميدان عمل ديگري براي حضور و اثبات پيوند قلبي مردم و مسوولان با انقلاب اسلام

بسیج پیشکسوتان: سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي در مراسم دانش‌آموختگي جمعي از دانش‌آموختگان مقطعي دكتري دانشگاه عالي دفاع ملي با اشاره به بركات انقلاب اسلامي و هفته وحدت اظهار كرد: دهه مبارك فجر و هفته وحدت از بهترين ايام هر سال محسوب مي‌شود. دهه فجر و هفته وحدت نه تنها امروز از لحاظ زماني بر هم منطبق شده، بلكه از نظر محتوا و معنا نيز بر هم منطبق است و هردو بيان‌كننده راز پيروزي اسلام و پيروزي انقلاب اسلامي است.
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به اهميت دريافت دانشنامه دكترا توسط جمعي از فارغ‌التحصيلان گفت: كساني كه امروز مفتخر به دريافت دانشنامه دانشگاه عالي دفاع ملي مي‌شوند در واقع تبديل به شخصيت ملي جمهوري اسلامي ايران و شخصيت ملي انقلاب اسلامي ايران مي‌شوند و بايد انديشه‌هايشان، انديشه‌هاي ملي و اسلامي باشد.
وي در ادامه با برشمردن شاخص‌هايي كه براي امنيت پايدار در جمهوري اسلامي ايران بايد در نظر ‌گرفت، افزود: شاخص اول، دفاع از مشروعيت جمهوري اسلامي ايران و تلاش براي افزايش اين مشروعيت، شاخص دوم، همراهي و مجاهدت خواص و شخصيت‌هاي ملي با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و حضرت امام خميني (ره) و جمهوري اسلامي ايران، شاخص سوم، همراهي خواص و شخصيت‌هاي ملي با مردم.
سرلشکر فيروزآبادي افزود: وقتي ما اين شاخصه‌ها را بين مردم و نخبگان در هر زماني كنار هم قرار داديم، ديديم كه گروهي از نخبگان در شاخص‌هاي امنيت پايدار جمهوري اسلامي ايران منحرف شده‌اند. در حالي كه نخبگان و خواص مسووليت دفاع و افزايش بيان شاخصه‌هاي پايداري و امنيت را بر عهده دارند، ولي همين شاخصه‌ها هم كه ما به عنوان شاخصه‌هاي امنيت پايدار از نظر رهبري در جمهوري اسلامي ايران در نظر مي‌گيريم هم خط امام (ره) و هم كلام رهبر است. خط امام (ره) و سخن رهبري بر هم منطبق است. چرا كه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي دو فقيه اسلامي هستند كه به دليل داشتن ويژگي‌هاي شجاعت، سعه صدر و همت، توسط اجماع ملت و توسط خبرگان رهبري انتخاب شده‌اند.
سرلشکر فيروزآبادي در ادامه ضمن فراخواني امت حزب‌الله به‌ويژه نظاميان كشور و خانواده‌هايشان در راهپيمايي 22 بهمن گفت: روز 22 بهمن يكي از ميدان‌هاي عمل است و بايد شعارها، شعارهاي دفاع از مشروعيت جمهوري اسلامي ايران و پيروي از انقلاب اسلامي باشد. بايد خواص و شخصيت‌هاي ملي همراه و همگام با مردم در راهپيمايي شركت كنند و بايد سخن ما، سخن يكدست و شعارهاي انقلاب را كه از امام (ره) و رهبري گرفته‌ايم در همه صحنه‌هاي راهپيمايي 22 بهمن در سراسر كشور بشنويم.
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح ادامه داد: يكي از شاخصه‌هاي اساسي كه وحدت را در جمهوري اسلامي ايران اثبات مي‌كند، همين راهپيمايي 22 بهمن است؛ چراكه در راهپيمايي 22 بهمن همه‌ ملت، اعم از شيعه و سني، حتي ساير مذاهب اسلامي و اقليت‌هاي ديني اعم از مسيحي، كليمي و زرتشتي در اين راهپيمايي شركت مي‌كنند و شعارهاي مردم يكپارچه است.
اين عضو شوراي عالي امنيت ملي در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس افزود: ما طي چند هفته آينده يك ميدان عمل ديگري براي حضور و اثبات پيوند قلبي، مردم و مسوولان با انقلاب اسلامي داريم. روزي كه همه‌ مردم ما در سراسر كشور با نشاط به پاي صندوق‌هاي راي رفته و به كانديداي مورد نظرشان به تشخيص خودشان راي مي‌دهند و البته حرف مشترك و شعار مشترك همه‌ اين‌ها، اعم از شيعه و سني و يا ساير مذاهب، استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي و دفاع از مشروعيت جمهوري اسلامي است و تداوم اقتدار ملي ايران و حمايت از دانشمندان كشور است.


منبع: سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.