پنجشنبه 4 اسفند 1390 | 08:50
جزئياتي مهم از برخورد جديد با فعاليت هاي اقتصادي جاسوسي فرقه ضاله بهائيت
جزئياتي مهم از برخورد جديد با فعاليت هاي اقتصادي جاسوسي فرقه ضاله بهائيت
يك مقام آگاه امنيتي جزييات مهمي از برخورد با فعاليت‌هاي تشکيلاتي جاسوسي فرقه ضاله بهائيت که در پوشش پروژه هاي اقتصادي صورت مي گرفت را فاش کرد.

بسیج پیشکسوتان: اين مقام اگاه در گفتگو با  با بيان اينکه اين فعاليت ها در قالب شرکتي به نام "آچيلان در" صورت مي گرفت اظهار داشت: فرقه ضاله بهائيت به فعاليت‌هاي اقتصادي جاسوسي به عنوان مهمترين ابزار و موتور محركه خود همواره نگاه تشكيلاتي داشته و به اشكال مختلف بدان پرداخته است. طي سالهاي گذشته و در نقشه‌هاي 5 ساله و ده ساله مركزيت فرماندهي فرقه مستقر در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين، ‌و نيز بر اساس بيانيه اخير اين مركز موسوم به طرح گفتمان اجتماعي – اقتصادي، ‌به نحو چشمگير و برجسته به استفاده ابزاري از آن تاكيد كرده است.

اين مقام اگاه تاکيد کرد: فعاليت اقتصادي عناصر تشكيلاتي اين فرقه ضاله، بهانه‌اي براي ورود به خطوط قرمز امنيتي است، و دستگاه امنيتي کشور در چند سال قبل نيز مبادرت به كشف هزاران لنز عينك قاچاق نمود كه همه آنها ساخت رژيم صهيونيستي بودند و توسط يك عنصر بهائي وارد کشور شده بود.
به گفته اين مقام آگاه «شركت آچيلان در،‌در دي ماه سال گذشته توسط سربازان گمنام امام عصر (عج) مورد هدف قرار گرفت، پرونده آن تكميل شده و اكنون در اختيار دستگاه قضائي است. در بررسي اسناد و مدارك بدست آمده از اين شركت موارد متعددي جرائم اقتصادي و امنيتي به چشم مي‌خورد که اکثر انها پوششي بود براي فعاليت هاي جاسوسي با هدف ضربه به امنيت ملي کشور.
وي جزئيات برخي اقدامات پوششي اقتصادي اين شرکت را بدين شرح اعلام کرد:
-بالغ بر 26 ميليارد تومان فرار مالياتي
-بيش از 80 ميليارد تومان تخلفات گمركي
-پولشوئي
-خروج غيرقانوني ارز از كشور
-عدم پرداخت حق بيمه پرسنل شركت
-سندسازي، جعل فاكتور و خريد فاكتور صوري از دو شركت كاغذي براي بالا بردن ارزش افزوده شركت به منظور اخذ تسهيلات بانكي
-تاسيس بيش از 28 شركت صوري براي شركت در مناقصات و حذف رقبا و نيز‌ بهره‌برداري از آنها براي تهيه فاكتور جعلي
-بالغ بر 800 هزار يورو كمك به تبليغ،‌ترويج و گسترش فرقه ضاله بهائيت در يك كشور آفريقايي
-وارد نمودن كيت‌هايي با كاركردهاي دوگانه اقتصادي و جاسوسي، از اين نمونه كيت‌ها براي ذخيره اطلاعات و بهره برداري از آن ها توسط برخي سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه ‌استفاده مي‌شد.
-شركت‌هاي خارجي طرف قرارداد آچيلان در در برخي موارد در مورد محل نصب نمونه اي از درب‌هاي اتوماتيك در محل حساس و خاص دولتي و غيردولتي تاكيدات فراواني داشتند.
-مسئولان شركت براي فرار از عواقب اقدامات خود و نيز پنهان كاري،‌موارد حفاظتي را با جديت هر چه تمامتر رعايت مي‌نمودند.

گفتني است فرقه ضاله بهائيت از زمان رژيم پهلوي حرص شديدي براي دست‌اندازي به گلوگاههاي استراتژيک کشور اعم از پايگاههاي اجتماعي سياسي ،فرهنگي و اقتصادي كشور و تصاحب آنها در سر داشت و براي رسيدن به اين منظور از هيچ تخلفي فروگذار نكرد. عناصر تشكيلاتي و غيرتشكيلاتي فرقه ضاله بهائيت با همكاري سران رژيم منحوس پهلوي توانستند در اين عرصه توفيقات شاياني را كسب نمايند از جمله آنها مي‌توان به عبدالكريم ايادي، پزشك مخصوص شاه،‌ هژبر يزداني، حبيب ثابت پاسال و دهها عنصر ديگر بهائي اشاره كرد كه بنا به اظهارات ارتشبد فردوست برخي از آنان بيش از 80 شغل را براي خود دست و پا كرده بودند.
بعد از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي نيز طي سالهاي اخير بي بي سي فارسي، شبکه دولتي انگليس به يکي از کانون ها و کلني هاي تجمع و ترويج بهائيت تبديل شده است.

يكي از شركت‌هاي متعلق به عناصر بهائي كه طي سال هاي اخير توانسته بود با انجام دهها تخلف اقتصادي و غيراقتصادي، در عرصه اجتماعي فعال شود شركت "آچيلان در" بود.

 

 

 

منبع: باشگاه ‌خبرنگاران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.