چهارشنبه 25 آذر 1394 | 10:01
آیت‌الله علم‌الهدی در مجمع عالی بسیج:
چشم امید جهان اسلام به ارتش ۲۳ میلیونی ایران است/ جنایات دولت نیجریه همسو با صهیونیست‌هاست
چشم امید جهان اسلام به ارتش ۲۳ میلیونی ایران است/ جنایات دولت نیجریه همسو با صهیونیست‌هاست
امام جمعه مشهد با اشاره به نقش الهام‌بخش بسیج در ایران و همه کشورهای اسلامی تصریح کرد الان همه مسلمانان در جهان چشم امیدشان به این ارتش ۲۳ میلیونی است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از فارس، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد صبح امروز در مجمع عالی بسیج که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، اظهار داشت:خوشبختانه از دوران دفاع مقدس تا امروز در خصوص توسعه دین هیچ کمبودی در بسیج نداشتیم و اکنون که متاسفانه بخشی از جامعه در شعاع بینش های از غرب آمده و یا زرق و برق های اشرافی گونه که برخی از عناصر وابسته به نظام را گرفته قرار دارد، در بسیج، فضای خالص دینی احساسی می شود.

امام جمعه مشهد افزود: بسیج یک نظام قدرتمند و فرهنگ‌ساز اجتماعی است که می‌تواند اسلام را در تمام کره زمین اداره کند.

علم‌الهدی تمام ریزش های انقلاب و سقوط افراد را بدلیل ضعف در اخلاص عنوان کرد و گفت: امروز آنچه که می‌تواند تمام واقعیت های دینی و انسان سازی دینی را با محوریت جامعه بسیجی در جامعه ما تضمین کند، مساله اخلاص است.

وی ادامه داد: کسانی که روزی بعنوان سنگ زیرین آسیاب انقلاب و در کنار امام(ره)، حلال بسیاری از مشکلات بودند و الان در آن سوی میز دیده می‌شوند، اگر ایمان و اخلاصشان به همان صورت ادامه پیدا می کرد، کوچکترین صدمه ای از این ریزشها در انقلاب مشاهده نمی‌کردیم.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه نباید نگاه به موضوع اخلاص به شکل شعاری باشد، افزود: اخلاص مبتنی بر یک باورمندی قوی در وجود انسان و یک دلدادگی ویژه به خدا است.

علم الهدی با اشاره به نقش الهام بخش بسیج در ایران و همه کشورهای اسلامی تصریح کرد: الان همه مسلمانان در جهان چشم امیدشان به این ارتش 23 میلیونی است. آن عالم جلیل القدر و مسلمانانی که در افریقا در حسینیه بقیه الله زیر گلوله های صهیونیست ها جان می‌دهد چشم امیدشان به همین است.

وی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار با اسلام انقلابی مخالف است و بدنبال نابودی آن هستند نه با اسلامی که سر می‌بُرد.

امام جمعه مشهد درخصوص حوادث نیجریه و قتل عام شیعیان در این کشور طی روزهای اخیر گفت: وهابیت در نیجریه آزاد است و اقدامات دولت نیجریه در راستای اهداف صهیونیست هاست.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.