شنبه 28 آذر 1394 | 14:28
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج:
۴ هزار نشست تبیینی در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور برگزار می‌شود
۴ هزار نشست تبیینی در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور برگزار می‌شود
سردار آزادی گفت: در آستانه قیام تاریخی ۹ دی، ۴ هزار نشست تبیینی در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از بسیج ، سردار عبدالرضا آزادی در گفت‌وگویی اظهار داشت: روز 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با امام است، روزی است که ملت بزرگ ما با حضور میلیونی، حماسی و خیره‌کننده خود طومار فتنه‌ گران را درهم پیچید.

وی افزود: ما در ایام نهم دی باید تلاش کنیم با واکاوی و تبیین فتنه و دست‌های پشتِ پرده و خسارت‌هایی که فتنه گران به کشور ما زدند، بیش از پیش ملت بزرگ و جوانان را در ابعاد فتنه و حماسه بزرگ نهم دی قرار دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین مهم‌ترین رویکرد در ایام نهم دی را رویکرد روشنگرانه و تبین‌گرایانه دانست و خاطرنشان کرد: قریب به چهار هزار نشست تبیینی و روشنگرانه را در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: با همکاری صدا و سیما تولیداتی همچون مستند، نماهنگ و ویژه‌نامه برای سطوح نخبه جامعه و اساتید دانشگاه پیش‌بینی کرده‌ایم؛ تلاش ما این است که با بهره‌گیری از اساتید، مربیان و سخنوران خوب، جلسات روشنگری را برگزار کنیم؛ هدف ما آن است که حماسه نهم دی فراموش نشود و به‌عنوان حماسه‌ای عبرت‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی همواره مورد توجه قرار گیرد.

سردار آزادی گفت: مهمترین مسئله در انتخابات حضور پرشور و مشارکت ملت است که همواره با روحیه انقلابی این اتفاق افتاده است؛ پس از مشارکت مردم، انتخاب اصلح، مطرح می‌شود.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.