پنجشنبه 8 بهمن 1394 | 11:35
سردا نقدی در همایش ملی اقتصاد مقاومتی:
کسانی که ثروت اندوزی می کنند نمی توانند جلوی نفوذ استکبار بایستند/ دوستی راه نفوذ دشمن در تقابل با جمهوری اسلامی است
کسانی که ثروت اندوزی می کنند نمی توانند جلوی نفوذ استکبار بایستند/ دوستی راه نفوذ دشمن در تقابل با جمهوری اسلامی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن امروز راه نفوذ را در پیش گرفته و تلاشی را که از طریق جنگ و تخاصم به نتیجه نرسید با روش دوستی دنبال می کند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از  مشهد پیام،  سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین دقایقی پیش در همایش ملی اقتصاد مقاومتی و رشد پایدار کشاورزی کشور که در مجتمع فرهنگی و آموزشی امام رضا(ع) برگزارشد، با اشاره به تلاش غرب برای نابودی انقلاب اظهار داشت: ما گرفتار کینه های غرب هستیم که 36 سال با تمام ابزار جنگی خود از قبیل کودتا، فتنه، جنگ نظامی توسط همسایه و تجاوز مستقیم با ما جنگیده اند تا انقلاب را نابود کنند اما در همه توطعه ها و تجاوزها شکست خورده اند.

وی نفوذ را راهکار دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن امروز راه نفوذ را در پیش گرفته و تلاشی را که از طریق جنگ و تخاصم به نتیجه نرسید با روش دوستی دنبال می کند.

وی افزود: کینه آمریکا بسیار عمیق است و با نفوذ و ظاهرسازی از لابه لای چهره دوستی چهره واقعی آن آشکار می شود و نمی تواند آن را پنهان کند.

وی به خلع سلاح شدن دشمن در برابر جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطر نشان کرد: وقتی دشمن ضعیف و ناتوان شد از طریق دوستی و ورطه های حساس ضربه وارد می کند و باید خیلی مراقب بود.

این مقام مسئول بیان داشت: دشمن از طریق نفوذ فردی و جریانی ضربه وارد می کند که با افراد و تفکری که شکل می دهد هدف هر دو ناکارآمد کردن نظام است.

وی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره و اظهار کرد: جمهوری اسلامی با توجه شرایطی که در دنیا وجریان آزادی خواه و عدالت خواه پیدا کرده است، شعله عظیمی را بر علیه استکبار ایجاد کرده او آنها را در معرض نابودی قرار داده است و دشمن از آن هراس دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه موج اسلام خواهی غرب را فراگرفته است، خاطر نشان کرد: هدف دشمن ترور و انفجار نیست بلکه می خواهد مثل موریانه از داخل مارا بپوساند و به دنیا ثابت کند که با اندیشه اسلامی نمی توان دنیا را اداره کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کار نفوذی ها امروز این است که به دنیا بقبولانند که با اسلام پیشرفت به دست نمی آید اما سابقه 37 ساله جمهوری اسلامی ایران خلاف این را ثابت کرده است و ما پیشرفت های بسیاری زیر پرچم اسلام داشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: با نفوذ تأثیر گذاری بر تصمیمات مسئولان راه را باز می کنند و تا حدی موفق شده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منحنی نزولی رشد در کشور در 3 سال اخیر اشاره و بیان کرد: ما در عرصه های مختلف سیر نزولی داشته ایم، از جمله در عرصه علمی، اقتصادی، پیشرفتهای عمرانی و شاخص های بورس نزول پیدا کرده ایم و در وضعیت سیاسی نیز حتی در کشورهای اسلامی علیه ما موضع گیری می شود.

وی افزود: اگر این تنزل ها استمرار یابد ما وضع بدی پیدا می کنیم بنابراین باید ظرفیت ها را به کار بسته و اقدام عملی انجام دهیم.

وی به استفاده از ظرفیت های بسیج در عرصه های پیشرفت کشور تأکید و خاطر نشان کرد: ما می توانیم از ظرفیت بسیجی و متخصص برای نقش آفرینی در عرصه های پیشرفت کشور استفاده کنیم و قدم های خوبی برداریم.

نقدی در ادامه با تأکید بر علمی کردن بخش کشاورزی گفت: این حرکت جهادی که شروع شده باید اتفاقات بزرگتر و کارهای مهم تری انجام شود و اگر به سمت علمی کردن کشاورزی پیش برویم می توانیم باور مردم را نسبت به ما می توانیم بیشتر کرده و راه نفوذ دشمن جمهوری اسلامی را سد کنیم.

وی در ادامه به صنعت برجسته تراکتور سازی در کشور اشاره کرد وگفت: چند روز قبل تصمیم به واردات پنج هزار تراکتور به اسم تولید گرفته شد در حالیکه در کشور صنعت برجسته تراکتور سازی وجود دارد.

وی افزود: باید هر چه  سریعتر خود باوری را اثبات و جلوی نفوذ دشمن را گرفته و به منحنی های افتخار روبه بالا دست یابیم.

سردار نقدی در ادامه به ضرورت انتخاب افراد اصلح در انتخابات پیشرو تاکید و بیان کرد: در مجلس پیش رو اگر افرادی که نسبت به غرب خوشبین و نسبت به خودمان بد بین باشند و اعتماد به نفس نداشته باشند به مجلس راه یابند ضربه سنگینی به کشور خواهد خورد.

وی افزود: در صورت ورود این افراد به مجلس برای برگرداندن به شرایط  امروز باید بهای سنگینی را بدهیم تا دوباره سیر پیشرفت را داشته باشیم.

وی در ادامه به انسجام و یکپارچگی نیروهای انقلابی و متعهد سفارش و خاطر نشان کرد: این دوره ای نیست که نیروهای متعهد، ضد استکباری، ولایی و معتقد به خودباوری در رقابت با افراد نفوذ پذیر در انتخابات مجلس باز بمانند.

وی ادامه داد: باید صفوف نیروهای معتقد مبارزه با آمریکا منسجم و یکپارچه شود و به یک نفر که بیشترین اقبال را دارد رجوع گردد.

وی با بیان اینکه کسانی که ثروت اندوزی می کنند و مقاصد اقتصادی دارند نمی توانند جلوی نفو ذ استکبار بایستند، بیان داشت: برخی جریان های مفسد اقتصادی که در دادگاه محکوم شدند رهبری برخی حزب ها را بر عهده دارند که اینها بهترین عوامل استکبار هستند.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.