چهارشنبه 26 اسفند 1394 | 08:24
جایزه ویژه باروت خیس در خرمشهر به رئیس اسکار تعلق گرفت
جایزه ویژه باروت خیس در خرمشهر به رئیس اسکار تعلق گرفت
جشنواره بین‌المللی باروت خیس لحظاتی پیش با اهدای جایزه ویژه خود به رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار در خرمشهر به کار خود پایان داد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از  رهیاب،  جشنواره بین المللی باروت خیس که هر ساله در چنین روزهایی در خرمشهر برگزار می شود به کار خود پایان داد و جایزه خود را به خانم چریل بون ایساکس، رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار به دلیل حذف فرمایشی فیلم محمد (ص) از گردونه رقابتها اهدا کرد.

 

http://barotekhis.ir/content/uploads/2016/02/Untitled-1.jpg  

این جشنواره هر ساله جایزه خود را به افراد اهدای می کند که خواسته یا ناخواسته در راستای افشای ماهیت ضد ایرانی و ضد اسلامی برخی جایزه های فرهنگی کشورهای استعمارگر قدم بر می دارند.

امسال برای اهدای جایزه باروت خیس چهار نفر نامزد شدند. خانم چریل بون ایساکس (آیزاکس) رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار به دلیل حذف فرمایشی فیلم محمد (ص) از گردونه رقابتها و مجددا برملا کردن ماهیت ضد اسلامی اسکار، آقای یورگن بوس، رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت به دلیل دعوت از سلمان رشدی مرتد به نمایشگاه کتاب فرانکفورت و پرده برداری از ماهیت صهیونیستی و ضد اسلامی این نمایشگاه، آقای فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و استاد بزرگ جایزه لژیون (شوالیه) به خاطر انتخاب نسنجیده هنرمند ایرانی برای دریافت جایزه شوالیه و اهدای آن به درایه درخشش اپوزیسیون فرهنگی ایران و آقای پیرس هندلینگ رئیس جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به دلیل حضور فیلم سپتامبرهای شیراز و بر ملا کردن ماهیت ضد ایرانی این جشنواره را به عنوان نامزدهای نهایی شایسته جایزه باروت خیس برگزیده است.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.