پنجشنبه 3 تیر 1395 | 10:07
حجت الاسلام تویسرکانی در همایش مشترک راهیان نور (تجلی اخلاص):
راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی است/ اتصال به شهدا انسان را بیمه می کند
راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی است/ اتصال به شهدا انسان را بیمه می کند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت:ما باید به راهیان نور، شهدا ودفاع مقدس به چشم یک کار بزرگ ایمانی و عملیات بزرگ فرهنگی نگاه کنیم چرا که هر کسی که به شهدا متصل شد، بیمه می شود.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از بسیج،  حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در همایش مشترک راهیان نور(تجلی اخلاص) با اشاره به سخنان رهبری که در دیدار با مسئولین نظام داشتند، گفت: رهبری در این دیدار مفصل درباره مباحث مهم نظام صحبت کردند و در بخشی از سخنانشان گفتند که کار دشمن، جلوگیری از توانمند شدن نظام و تضعیف نقاط قوت جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه افزود: رهبری، اولین قدرت و اقتدار نظام را ایران اسلامی دانستند و بعد از آن فرمودند که فضای مجازی کاری که با این نسل و نسل بعدی انجام می دهد تضعیف ایمان نسل جدید است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: یکی از مهمترین زمینه های کسب ایمان، اتصال روح انسان به ارواح انبیاء و اولیاست و هر چقدر با ارواح اولیا و انبیاء بیشتر ارتباط بگیریم، زمینه ایمان ما بیشتر می شود.

وی با اشاره دوباره به بیانات رهبرانقلاب درباره زیارت با معرفت گفت: زیارت با معرفت یعنی اینکه می خواهی در مکانی معنوی با ارواحی ارتباط برقرار کنی که می خواهند تو را به منبع الهی متصل کنند.

تویسرکانی اظهار داشت: ایمان مرکز قلب است و برخلاف اعتقادات، قلب دست خداوند است؛ خداوند در سوره یونس می فرماید که ایمان اذن الهی را می خواهد، یعنی ممکن نیست که کسی بدون اذن الهیموفق به ایمان بشود، یعنی ممکن است کسی عالم،علامه،دکتر یا پروفسور باشد اما مومن نباشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: ایمان یک مقوله آسمانی است و یک مقوله دنیوی نیست که با مطالعه به دست بیاید و با مطالعه تلاش علمی به دست نمی آید؛ همه این ها خوب است اما ایمان یک جنس اسمانی است.

وی در ادامه گفت: ما باید به راهیان نور، شهدا و دفاع مقدس به چشم یک کار بزرگ ایمانی و یک عملیات بزرگ فرهنگی نگاه کنیم. هر کسی که به شهدا متصل شد بیمه می شود.

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.