پنجشنبه 3 تیر 1395 | 10:21
سردار نقدی در همایش مشترک راهیان نور:
سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین، شکستی برای مدعیان دموکراسی است
سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین، شکستی برای مدعیان دموکراسی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین توسط رژیم آل خلیفه اشاره کرد و گفت: امروز در بحرین یک رهبر دینی را سلب تابعیت می کنند و این اقدام با حمایت و تأیید آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای غربی که مدعی دموکراسی هستند روبرو می شود.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از بسیج،  سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش مشترک راهیان نور(تجلی اخلاص) که با حضور دست اندرکاران راهیان نور از سراسر کشور در سالن 5 آذر برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات عوامل و دست اندکارن راهیان نور گفت: هر  کس  در مورد نتیجه این فعالیت ارزشمند فرهنگی تردید دارد، به وضع دنیا نگاه کند و امواج بیداری ملت ها را ببیند.


سردار نقدی فتح سنگرهای کلیدی منطقه به دست جبهه مقاومت را نتیجه تلاش در عرصه ترویج ارزش ها و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود:استکبار عراق را 8 سال در مقابل ملت ایران قرار داد و قاعدتاً باید کینه عمیقی بین دو ملت باشد، اما می بینیم امروز رزمنده مجاهد عراقی تصویر مقام معظم رهبری و امام راحل را نصب می کند؛ این معجزه است.


وی با تأکید بر اینکه بیداری ملت ها امروز استکبار را به وحشت انداخته، گفت: رسانه های استکبار و مزدورانش در تمام دنیا بسیج شده اند که انقلاب، اسلام و ولایت فقیه را بکوبند، اما با هزینه های هنگفت و تبلیغات بی وقفه، عشق انقلاب در دل ملت ها موج می زند و این ثمره زحمات تمام کسانی است که در جبهه ترویج ارزش ها فعالیت می کنند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین به سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین توسط رژیم آل خلیفه اشاره کرد و گفت: امروز در بحرین یک رهبر دینی را سلب تابعیت می کنند و این اقدام با حمایت و تأیید آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای غربی که مدعی دموکراسی هستند روبرو می شود.


وی تصریح کرد: سلب تابعیت از رهبر شیعیان بحرین شکست بزرگ برای استکبار و مدعیان دموکراسی از جمله آمریکا و انگلیس است.


سردار نقدی ادامه داد: آمریکا و انگلیس اگر در کشور ایران از یک مخالف بی نام و نشان و معمولی آن هم نه رهبر یک جریان مهم سلب تابعیت شود، چه خواهند کرد. این مستکبرین بدون این مسئله هم نظام ما را دیکتاتور می دانند اما این اقدام رژیم آل خلیفه را تأیید می کنند.


وی اظهار داشت: حمایت از رژیم آل خلیفه برای استکبار یک رسوایی بزرگ است، رسوایی هایی که یکی پس از دیگری رخ می دهند  و ملت هایی که یکی پس از دیگری بیدار می شوند و این ثمره زحمات شما در صدور انقلاب اسلامی به ملت های مظلوم دنیاست.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دست اندرکاران برنامه فرهنگی راهیان نور گفت: در این سفرها باید به مدیریت صحیح و روایتگری عمیق اهمیت ویژه ای داد.
وی اردوهای راهیان نور را از لحاظ لجستیکی یک عملیات بسیار بزرگ و مهم توصیف کرد و تأکید کرد: باید با برنامه ریزی درست و بهره برداری رسانه ای از سوژه های ناب بی نهایت این حرکت عظیم، در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت کوشش بیشتری شود.


سردار نقدی در خاتمه گفت: با توجه به هزینه های بالا و محدودیت امکانات و منابع باید مردم را ترغیب کرد تا در زیارتگاه های شهر و استان خود مثل گلزار شهدا، امامزادگان و نقاط زیارتی از این دست، حجم این سفر ها را بالا برد.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.