سه شنبه 5 مرداد 1395 | 10:46
سردار نقدی:
امام خمینی(ره) نمونه یک بسیجی پیشکسوت بود / کار بسیج پیشکسوتان گسترش روح و تفکر انقلابی است
امام خمینی(ره) نمونه یک بسیجی پیشکسوت بود / کار بسیج پیشکسوتان گسترش روح و تفکر انقلابی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کار بسیج پیشکسوتان گسترش روح و تفکر انقلابی است، نباید بگذاریم نیروی انقلابی افت کند. ما امروز باید همان روحیه انقلابی اول انقلاب را در خود زنده نگهداریم و رشد دهیم و با اعتباری که داریم در میدان باشیم.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردار محمدرضا  نَقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای مرکزی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت انگیزه و تلاش امام خمینی(ره) را نمونه یک بسیجی پیشکسوت دانست و گفت: کسی که انگیزه و تلاش هایش روحانی و اسلامی است، هر چقدر سنش بالاتر می رود با انگیزه تر و انقلابی تر می شود، که نمونه آن حضرت امام راحل است، که اگر شما بیانیه های آخر عمر ایشان را بخوانید یک گلوله آتش علیه استکبار بود. و یکی از راهکارهایی که می توان جامعه را انقلابی نگه داشت این است که همه یک بار بیانیه های سال آخر عمر شریف امام(ره) را بخوانند.
 
وی ادامه داد: شما هم نسل یک انقلاب هستید، امروز در همین سن و سال نسل ما پیشتاز است و برای این حرف ما سند داریم، سندش پیشکسوتانی می باشند که شهید می شوند، و این نشان دهنده این است که هیچ چیز از آرمان گرایی آنها نسبت به انقلاب کاسته نشده است.

 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اهمیت افزایش روح انقلابی اشاره داشت و اضافه کرد: کار بسیج پیشکسوتان گسترش روح و تفکر انقلابی است، نباید بگذاریم نیروی انقلابی افت کند. ما امروز باید همان روحیه انقلابی اول انقلاب را در خود زنده نگهداریم و رشد دهیم و با اعتباری که داریم در میدان باشیم.

 
سردار نقدی با اشاره به اعتبار پیشکسوتان گفت:  شما می توانید افرادی را که به خواب رفته اند را با گفتگو و نصیحت به مسیر درست هدایت کنید، شما اعتبار دارید و این اعتبار را باید برای اسلام خرج کنید.

وی ادامه داد: در بحث اقتصاد مقاومتی پس از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیدیم که باید صنایع دستی کوچک که مورد تاکید حضرت آقا است را فعال کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به خطر تربیت فرزندان در مدارس غیرانتفاعی با تفکرات آمریکایی و بهاییت اشاره داشت و اظهار داشت:  چرا ما باید اجازه دهیم بسیاری از مدارس غیر انتفاعی ما  منحرف باشند و برای آمریکا نیرو تربیت کنند، پیشکسوتانی که تحصیلات بالایی دارند آستین بالا بزنند و کمک کنند، لازم نیست در بالای شهر باشد، ما در این بحث تسهیلاتی برای افراد حزب اللهی در نظر گرفته ایم.

سردار نقدی در ادامه گفت: انقلاب با سرعت برق در جهان دارد پیش می رود، انقلاب آمریکا را زمین گیر کرده است، استراتژی استکبار شکست خورده و دستهای آنها خالی است، تا نابودی استکبار اندکی مقاومت نیاز است و باید بصیر باشیم.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.