چهارشنبه 12 آبان 1395 | 08:04
سردار نقدی در کنگره ملی 2300 شهید خمینی شهر:
۳۷ سال است استکبار از مردم ایران سیلی می‌خورد/ در شرایط امروز هیچ توجیهی برای سازش با آمریکا نیست/ نظام اراده کند در هرکجا از دنیا می‌تواند امریکا را گوشمالی کند
۳۷ سال است استکبار از مردم ایران سیلی می‌خورد/ در شرایط امروز هیچ توجیهی برای سازش با آمریکا نیست/ نظام اراده کند در هرکجا از دنیا می‌تواند امریکا را گوشمالی کند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نقشه‌ای که آمریکایی‌های دستپاچه در برابر ایران دنبال می‌کنند به سازش کشیدن ما است، امروز مقاومت ملت ایران اضمحلال آمریکا رقم‌زده است؛ عکس رهبر معظم انقلاب امروز بر دست همه آزادیخواهان جهان است.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از دانا، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر دیروز در اختتامیه اجلاسیه ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اصفهان در حسینیه ثارالله این شهرستان اظهار کرد: پیامی را که رهبر معظم انقلاب خطاب به شما رسانده‌اند را به شما بدهم و آن‌هم این است که ایشان فرموده‌اند سلام مرا به همه مردم خمینی‌شهر برسانید علی‌الخصوص خانواده معظم شهدای خمینی‌شهر.

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی بابیان اینکه اینجا شهر شهدا است، گفت: عطر شهدا در جای‌جای اینجا به استشمام می‌رسد.

وی ادامه داد: شهدایی که در اوج غربت و تنهایی اسلام و با دست‌های خالی به میدان آمدند و خطوط دشمن را شکستند، ظلمت و تاریکی را شکستند و نور را آوردند.

* ضرب شست شهدا به دشمنان باعث برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی در باب المندب، دریای مدیترانه و فلسطین شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اظهار بر اینکه شهدا باعظمت بزرگ خود پیروزی‌های مستمر را برای اسلام به ارمغان آوردند، تصریح کرد: خون آن‌ها ملت‌ها را بیدار کردند و ضرب شصت این شهداست که امروز می‌بینید پرچم‌های انقلاب اسلامی در سواحل مدیترانه برافراشته شده است.

سردار نقدی تأکید کرد: ضرب شست این شهدا و عظمت خون پاک آن‌هاست که امروز در سواحل دریای سرخ در باب المندب پرچم انقلاب اسلامی برافراشته است.

وی بابیان اینکه امروز در فلسطین پرچم انقلاب اسلامی برافراشته است، تأکید کرد: امروز خیل عظیم امت اسلامی در هرکجا که لازم هست به میدان می‌آیند و با عشق و شور آماده حماسه سازی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حزب‌الله، جهاد اسلامی و حماس فلسطینی داریم، خیل عظیم بسیجیان در سوریه، حشد الشعبی در عراق راداریم که برای حماسه‌آفرینی با عشق شهادت سر از پا نمی‌شناسند و همه وجود خود را برای اسلام فدا می‌کنند.

سردار نقدی با اظهار بر اینکه در یمن انصار الله باعظمت و قد افراشته ایستاده است، تصریح کرد: امروز انصار الله بینی آمریکا، صهیونیست و آل سعود را به خاک مالیده است و این درسی است که از شهدا گرفته‌اند.

وی بابیان این‌که اسلامی که به کنج انزوا رانده‌شده بود و عده‌ای دیانت خود را پنهان می‌کردند، گفت: امروز عظمتی آفریده شد است که سه هفته پیش از آمریکای لاتین جوان‌هایی از 12 هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر آمده بودند تا بسیج را بشناسند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: زمانی که به جمع آن‌ها وارد شدم دیدم همه آن‌ها صلوات می‌فرستند، یکی از آن‌ها گفت من می‌خواهم قرآن را بخوانم، کسی که نه زبان ما، نه زبان عرب و نه دین اسلام را می‌داند، این‌گونه است که عده‌ای از این فاصله دور مجذوب شهدا و انقلاب اسلامی‌شده‌اند.

سردار نقدی با اظهار بر اینکه فطرت انسان‌ها بر پایه کرامت گذاشته‌شده است، گفت: این‌گونه افراد آزادی‌خواه وقتی‌که ملتی را می‌بینند از کرامت خود پاسداری می‌کند به‌سوی آن علاقه‌مند‌ می‌شوند ملتی که در مقابل اتحاد دشمنان شیطان‌صفت ایستاده است و شاهد هستیم ابرقدرت‌ها دست‌پاچه هستند.

وی با صراحت گفت: 37 سال است دشمنان دون‌صفت از ملت ایران سیلی می‌خورند، در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و … هر جایی که  در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده اند جز شکست چیزی ندیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های که غربی‌ها کرده‌اند با همین روند گرویدن مردم غرب به اسلام اگر جلو برود 50 تا 60 سال دیگر کشورهای اسلامی اروپا اکثریتشان مسلمان می‌شوند لذا دست‌پاچه‌اند نمی‌دانند چه‌کار بکنند.

* بدنام کردن اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمان از اهداف دشمنان است

سردار نقدی بابیان اینکه دشمنان دو هدف عمده را مدنظر قرار داده‌اند، اظهار کرد: بدنام کردن اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمان از اهداف آن‌هاست، یک گروه وحشی را تربیت و به جان مسلمانان انداخته‌اند، کاری می‌خواهند بکنند امت اسلامی به جنگ داخلی رو بیاورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان و غربی‌ها با راه‌اندازی کانال‌های متعدد تلویزیونی و رادیویی درصدد تفرقه‌اندازی میان شیعه و سنی هستند، آن‌ها در کانال‌های خود  به اسم شیعه به سنی‌ها توهین می‌کنند و در جای دیگر به اسم سنی به شیعه فحاشی می‌کنند،  ولی  دم خروس این کانال‌های رادیویی و تلویزیونی زمانی مشخص می‌شود که مرکز هردوی آن‌ها در لندن قرار دارد و هر دو از سازمان جاسوسی انگلیس حقوق می‌گیرند و مأموریت آن‌ها تفرقه‌اندازی و خونریزی بین مسلمانان است.

سردار نقدی بابیان اینکه پرشورترین نیروهای اسلامی در ایران بودند، تصریح کرد: غرب صدام را به‌عنوان سدی وحشی برای نرسیدن دست نیروهای حزب‌اللهی ایران به مرزهای رژیم نامشروع اسراییل قرار داده بود ولی شهدا این مانع را برداشتند و امروز دشمن به دنبال یک جایگزین به‌جای صدام است، آن‌ها قصد دارند مسلمانان را باکارهای زشت بدنام کردند و یک تصویر زشت و زننده از اسلام به اروپا مخابره کنند.

وی تأکید کرد: چگونه است که گروه‌های تکفیری کارهای زشت و ناپسند انجام می‌دهند و از خود فیلم گرفته و به دنیا نشان می‌دهند، این حرکت باعقل سازگار نیست، قطعاً هدف از این حرکات به راه انداختن موج اسلام هراسی در دنیا است که این امر نقشه آمریکای شکست‌خورده از اسلام ناب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: نقشه دومی که آمریکایی‌های دستپاچه در برابر ایران دنبال می‌کنند به سازش کشیدن ما است، امروز مقاومت ملت ایران اضمحلال آمریکا رقم‌زده است، امروز عکس رهبر ما بر دست همه آزادیخواهان جهان است.

سردار نقدی یادآور شد: خلوص شهدا، اخلاص امام راحل و تدابیر رهبر معظم انقلاب کار خود را در جهان کرده است و به انقلاب اسلامی عظمت بخشیده است، رهبری باوجود همه فشارهایی که از ناحیه کسانی که باید دوستی می‌کردند ولی دشمنی نمودند سرسوزنی از راه انبیا، امام راحل و انقلاب عقب ننشسته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا باعظمت و اقتدار انقلاب اسلامی مواجه است و در این شرایط هیچ توجیهی برای سازش با آمریکا نداریم، امروز آمریکا ده‌ها برابر ضعیف‌تر از زمان جنگ تحمیلی است، چراکه نشانه‌های اضمحلال آمریکا در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی مشهود است.

* نظام اراده کند در هرکجا از دنیا می‌تواند امریکا را گوشمالی کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: امروز عظمتی که انقلاب اسلامی دارد قابل قیاس با هشت سال دفاع مقدس نیست، دستان نظام جمهوری اسلامی پر است، به‌اندازه‌ای که در هرکجا از دنیا که بخواهد می‌تواند امریکا را گوشمالی کند.

سردار نقدی تأکید کرد: شهدا وظیفه خود را به‌خوبی انجام دادند و امروز وظیفه ما است که کشور خود را بسازیم و چشم‌داشتی به دیگران و غربی‌ها نداشته باشیم، چراکه آن‌ها دردی از ما درمان نمی‌کنند.

* نتیجه نرمش دولت در برابر آمریکا دزدی های میلیارد دلاری از جیب ایران شد

وی با اشاره به توافق‌های بین‌المللی و برجام اذعان کرد: نتیجه تمام گفتگوها و تلاش دولتمردان برای ایجاد نرمش با آمریکا منجر به دزدیدن ظالمانه 2 میلیارد دلار پول ایران و محکوم کردن ایران به 18 میلیارد دلار در قضیه کرسنت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز به‌ظاهر برجسته‌ترین آدم‌های آمریکایی، کسانی که قصد دارند ریس جمهور این کشور شوند به زشتی تمام‌عیار سخن می‌گویند، روی پای خود ایستادن تکلیف ما در این شرایط است، ما باید با تمام وجود از مکتب الهی و حسینی خود دفاع می‌کنیم.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.