پنجشنبه 4 آذر 1395 | 09:42
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جشنواره سراسری مالک اشتر:
دربازدیدهایی که داشتم تاکنون دو پایگاه بسیج را مانند هم ندیدم/ برخی طرح های مهم بسیج از پایگاه ها الهام گرفته شده است
دربازدیدهایی که داشتم تاکنون دو پایگاه بسیج را مانند هم ندیدم/ برخی طرح های مهم بسیج از پایگاه ها الهام گرفته شده است
جشنواره سراسری مالک اشتر به منظور تقدیر و تجلیل از فرماندهان موفق بسیج با حضور 900 نفر از بسیجیان برگزیده لحظاتی پیش شروع گردید.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از بسیج نیوز، جشنواره سراسری مالک اشتر به منظور تقدیر و تجلیل از فرماندهان موفق بسیج با حضور 900 نفر از بسیجیان برگزیده لحظاتی پیش شروع گردید.

سردار نقدی ضمن عرض تسلیت به رهبری و بسیجیان حاضر در مراسم به مناسبت ایام عزاداری صفر و گرامیداشت هفته بسیج و خیر مقدم خدمت بسیجیان که از جای جای ایران به عنوان بسیجیان برگزیده گرد آمدند، گفت: دریادلان بسیجی از سراسر کشور هستیم که هرکدام میدان بزرگی از ابتکارات و خلاقیت ها هستند ما دیروز که خدمت رهبری بودیم رهبری تکلیف بسیج را که چگونه ساختاری باید داشته باشد روشن کردند، ایشان گفتند تمام کانون های بسیج باید خودشان مغز داشته باشند و تصمیم گیری کنند البته با هماهنگی مغز مرکزی این مسئله را رهبری تبیین کردند، البته که هم اکنون هم پایگاه های بسیج اینگونه هستند و در بازدید هایی که داشتم تاکنون دو پایگاه را مثل هم ندیده ام، پایگاه ها باشرایطی که دارند برنامه های خلاقانه خود را اجرا می کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: جشنواره مالک اشتر بسیج که متعلق به همه نیروهای مسلح تعلق دارد، در حال برگزاری است که در این جشنواره ابتکارات و خلاقیت ها  را می شناسیم و از برترین های آنها الهام می گیریم، طرح هایی که الان در حال اجرا هستند مثل راهیان نور و حلقه های صالحین بعضا از همین پایگاه ها الهام گیری شده اند.
وی ادامه داد: جشنواره عملکرد 5 سال اخیر سازمان بسیج که حاضرین در آن دیروز در خدمت رهبری بودند، امروز در خدمت سرلشگر جعفری و باقری هستند. روز گذشته که در محضر امام خامنه ای بودیم، دستاوردهای برخی از کارگروه های ما از جمله کارگروه های علمی، اردوگاه های منتخب دانش آموزی و عملکرد مسئولین این کارگروه ها مورد بررسی قرار گرفت.
وی همه بسیجیان را برگزیده خواند و گفت: علی رغم وجود تهاجم فرهنگی دشمن بخصوص در سه سال گذشته، دستاوردهایی که بسیجیان به ثمر آورده اند بسیار اثرگذار بوده است؛ راهپیمایی میلیونی عاشقان اهل بیت(ع) در ایام عزاداری اربعین یکی از این دستاوردها است و ما دیدیم حتی در شهرهای دیگر نیز جاماندگان از این سفر، به راهپیمایی و عزاداری پرداختند.
سردار نقدی به فعالیت های بسیج در عرصه های علمی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در عرصه اقتصادی بسیجیان کارهای مبتکرانه‌ای انجام داده اند که با توجه به این قدم های مبتکرانه، امروز آثارش در کشور دیده خواهد شد و بر همین اساس در سه سال گذشته شاهد این بودیم که به ترتیب 37، 40 و 47 درصد افزایش تولید در سازمان آمار ثبت شده اند. 

وی در پایان با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر 920 برگزیده دارد، تصریح کرد: نفرات برگزیده این جشنواره در موضوعات مختلف و در 46 حوزه انتخاب شده اند که طی جشنواره مالک اشتر معرفی خواهند شد.

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.