دوشنبه 23 اسفند 1395 | 09:10
سردار غیب پرور:
دوران دفاع مقدس مینیاتوری از تابلو عظیم عاشورا است/هنر از جلوه‌های استخراج گنج دفاع مقدس است
دوران دفاع مقدس مینیاتوری از تابلو عظیم عاشورا است/هنر از جلوه‌های استخراج گنج دفاع مقدس است
رئیس سازمان بسیج مستضعفان در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت: هنر از جلوه‌های استخراج گنج دفاع مقدس است و هنرمندان باید در استخراج این گنج کوشش کنند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از تسنیم، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان   در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور در سخنانی برگزاری این جشنواره را نگاهی به وجهه های هنری دوران دفاع مقدس توسط کسانی که ذوق و سلیقه و احساس در زمینه های هنری دارند, دانست و گفت: دوران دفاع مقدس یک تابلو چند وجهی است که هر کسی که به زعم خودش می تواند از این تابلو برداشت کند.

وی با اشاره به ابعاد این تابلو اظهار کرد: شجاعت, ایثار, فداکاری, مناجات, تقرب به ذات الهی است, بی هیاهویی و انضباط در انجام عملیات, ولایت مداری, پا در رکاب بودن رهبری از جمله این ابعاد این تابلو است و هر کسی با هر میزان سواد و تحصیلات و ذوق و احساس می تواند از این تابلو برداشت کند.

سردار غیب پرور  در ادامه با بیان اینکه عاشورای سیدالشهدا یک تابلو با عظمتی است که دوران دفاع مقدس یک مینیاتور از آن تابلو عظیم است, گفت: عاشورا یک تابلو تمام عیار از ارزش های والای انسانی و عصاره همه خوبی ها است.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفان امام حسین(ع) را بزرگترین داشته ملت ایران عنوان کرد و افزود: جوانان ما در دوران دفاع مقدس مرتبه استادی را از امام حسین آموخته اند و هر کدام از شهیدان ما یک استاد بزرگ هستند اما خود شاگردی هستند که به شایستگی در خانه امام حسین(ع) شاگردی کردند.

سردار غیب پرور با اشاره به بیانات امام خامنه ای(مدظله) مبنی بر اینکه دوران دفاع مقدس یک گنج است و باید آنرا استخراج کرد, گفت: یکی از جلوه های دوران دفاع مقدس هنر است. مهمترین بخش آن جامعه هنرمندان است و هر کسی که می تواند با فیلم و عکس و غیره این گنج را استخراج کند.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.